Whaha, je bent wel erg neurotisch ja Lijkt me dat je wel heel stevige knijpers moet hebben, vliegen die er niet af met schudden? Die elastiekjes laat ik gewoon zitten, kan ie ook niet weer naar beneden zakken. Maar dat zal niets voor jou zijn met je neurotische trekjes haha!! Lekker koud?! Ik heb t liefst een voorverwarmd bed, zeker nu t weer koud begint te worden. Binnenkort maar weer mijn elektrische onderdekentje installeren
als je dan uit je naad zweet en dat komt op dat dekentje heb je kans dat je geelektrocuteerd wordt, door je eigen reetzweet. Had ik eens gelezen, ook met ander zweet overigens, of andere lichaamssappen. Of cola. Ofzo.
ik zat al te wachten wanneer het opviel, sorry hou ook wel van een geintje maar er kwamen net harde schudgeluiden uit de kamer (oh sorry) van het dekbed dus ik weet niet of de knijpers er nog op zitten.
hahaha ik denk dat de knijpers nu wel onder het bed liggen, duurt toch al bijna een kwartier!! misschien is hij gewoon in slaap gevallen..
Ja ik haat die dingen er omheen vouwen. Ik word altijd kwaad en ga als een klein kind zitten bokken en dan zeg ik: IK DOE HET NIET MEER.. en dan zegt mijn vriend: dan doe ik het wel weer.. En dan geeft hij ook nog zo'n aai over mijn bol van 'rustig maar meisje' . DAMN. En ik heb een hekel aan etensresten weggooien en vervolgens die pannen af te wasssen. Echt ellendig. Vooral pan waar jus in heeft gezeten ofzo.
Haha, ik ga altijd graag de etensresten weggooien. Heb ik gezellig even een loopje naar buiten terwijl mijn man de keuken opruimt.
Dat er zoveel mensen moeite mee hebben had ik niet verwacht... Mijn man en ik doen het altijd samen en zijn met het gehele bed opmaken misschien 2 minuten bezig (dekbed 2.20/2.40)
Hier ook uitbesteed! Stond ook streeds zo te klooien met dat ding. Verschrikkelijk! Balanceren op het randje van het bed, 2 punten in mn handen, 1 tussen mn tanden. Ook binnenstebuiten geprobeerd. Ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
Hier altijd gezeur over wie de dekbedhoes om het dekbed moet doen. Vooral ook omdat we twee aparte dekbedden hebben (een eenpersoons voor mijn man en een tweepersoons voor mij, omdat ik me graag in het dekbed rol ) en hij vindt dat ik mijn eigen moet doen, nah! Ik kan dat dus gewoon niet! En dat geloofde hij niet. Ik demonstreer: ik schud het dekbed halfslachtig in de hoes en ga vervolgens IN de hoes staan en probeer zo de punten in de hoekjes te krijgen. Na een kwartier schudden, springen, hopsen en vloeken, kruip ik weer uit de kluwen dekens om in het verbijsterde gezicht van mijn man te kijken. Sindsdien doet hij het zonder morren in nog geen 2 minuten. En terwijl hij dat doet, kijkt hij me altijd aan of ik zwakbegaafd ben ofzo hahaha Stiekem kan ik het heus wel, maar heb er gewoon een hekel aan