Gastouder in Rotterdam ? waar moet ik wezen ?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Starry, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden :D ,

Ik ben nu zo'n beetje bezig met het orienteren waar ik mijn kindje na mijn zwangerschapsverlof naar toe wil brengen.

Gastouderopvang spreekt mij momenteel het meeste aan maar nu zou ik graag willen weten waar ik daar voor moet wezen want dat weet ik namelijk niet, ik heb het gegoogeld maar dan krijg je zoveel dat het weer ontzettend moelijk is om te kiezen :(

Zijn er dus meiden met ervaring waar ik een goede gastouder(bureau) kan vinden in Rotterdam?

Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen :)

Alvast heel erg bedankt.

Liefs Starry.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    wij melden ons kindje aan bij CVD Kinderopvang (gastouderbureau Rotterdam). Daar heb ik goede verhalen over gehoord.
    Je hoeft je kind pas aan te melden als hij/zij geboren is he en niet eerder.

Succes

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik kan je niet helpen, woon in noord-holland, maar kijk eerst even goed na wat de nieuwe regels straks worden betreft gastouderopvang!

Ik heb ook een gastouder, en ben er super blij mee, maar nu ze bij de overheid de opvangsubsidie aan het korte zijn, gaat er in de gastoueropvang heel veel veranderen, en moet ik ws. overstappen naar KDV.

kus miek

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik woon ook in Rdam en de moed is me in de schoenen gezalt qua kdv :( ALLES VOL :(

En gastoduers heb ik ook geen idee, ik stond ingeschreven bij flexmoeders maar het contact loopt zo stroef met de flexmoeders dat ik mijn kind er niet wil brengen!

5. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    wat is een flexmoeder? :oops:

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    www.flexmoeders.nl

En zelfde als gastouder ;)

7. saar24

saar24 Actief lid

30 jun 2008
    205
    2
    18
    belgie
    ah oké. ja in belgie staan ze op dat vlak nog zo ver niet :(

8. augustus

augustus Niet meer actief

Wij hebben zelf een gastouder gevonden, jaja via marktplaats...En toen aangemeldt bij MRNoisy..

Deel Deze Pagina