Mijn schoonmoeder trekt ook altijd de kinderen van de broer van mn man voor.Dat vind ik zooo erg.Die broer heeft heel lang gestudeerd en een heel goedlopend eigen bedrijf dus die kids zijn in haar ogen ook veeeel slimmer en zo. Dat is zo kwetsend!Wij zijn gewoon hardwerkende mensen hebben allebei een MBO opleiding gedaan en verdienen gemiddeld,niks mis mee.Maar nu is de functie van mn man eigenlijk weggevallen/overbodig en moeten we het met een stuk minder doen(lang verhaal,maar daar gaat het hier niet over). Dus wij zijn nu de sukkeltjes van de familie.Ik kan heel goed tegen haar gedrag maar mijn kinderen voelen het ook(de oudste 3 zijn al ouder). En wat nog het stomme is:mijn kids zijn echt niet dom!!En al konden ze wel wat minder mee op school dan hoeft een oma ze daar niet op af te rekenen,belachelijk! Bij haar draait echt alles om status en geld en dus kan ze beter pronken met die andere zoon en zn gezin.
Jeetje wat erg ! Kan me echt niet voor stellen dt een moeder zoiets zou doen! Mrgoed ze is je moeder! Probeer afstand te houden en sta voor haar klaar wnneer ze je nodig heeft! En soms moet je dingen gewoon overkijken! Je weet ze liegt en daar toch niet veranderd dus gewoon accepteren maar er moet ook limits zijn ! Probeer jy zelf reeel te zijn
Getsie, wat naar om te lezen allemaal! Ik hoop dat je tot een wijze/verstandige beslissing komt, hoe moeilijk deze ook zal zijn Good luck! *knuff* (ook voor de andere meiden in zulke nare situaties)
@mamakelly eh bah dat is ook al zo iets rots en je hebt zeker geen domme kinderen erg hoor als een oma zo denkt dat vind ik nog erger als het liegen jeetje knuffeltje van ons @Yasminaa je hebt ook wel gelijk maar het is wel erg moeilijk dat het zo moet snap dat niet waarom iemand dat doet en waarom maar doe mijn best.. @xschaapjex dank je wel meid super lief jij ook een super dikke knuffel