Ik zoek zulk soort schoenen: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.weddingwonderland.nl/upload/341x497/Zoe.jpg maar dan gewoon in het zwart... en ik kan ze echt nergens vinden... misschien zoek ik ook gewoon onder de verkeerde naam... iemand enig idee waar ik ze kan kopen of hoe dit model heet?
ik weet niet of je er iets aan heb maar deze winkel verft de schoenen in ieder gewenste kleur De Bruidswinkel
ja maar dan ben ik 159 euro plus 50 euro verfkosten kwijt... 209 euro voor een paar schoenen is me wat te gek...
Trouwschoenen in het zwart lijkt me lastig. Een soort gelijke schoen, tja dat is een kwestie van goed zoeken denk ik?! Lastig..
Dit soort modelletjes vind je toch wel bij de betere schoenenzaak? Meestal hebben die kleine particuliere zaakjes wel zulke mooie nette schoenen.
hey.. deze schoenen had ik ook met mn trouwen hahaha.. ze zijn prijzig.. maar lopen super.. geen nood-gympies nodig.. en ik heb ze erna gewoon verkocht tja.. 1 keer op gelopen.. toch nog 100 euro voor gekregen.. en je kan ze idd laten verven..
Dit lijkt erop, maar dan anders Pier One Pumps - Zwart - Zalando.nl Camper HELENA - Pumps - Zwart - Zalando.nl Lotus LAURANA - Pumps - Zwart - Zalando.nl (leuk deze ) Jonak Pumps - Zwart - Zalando.nl Peter Kaiser ORTONA - Pumps - Zwart - Zalando.nl
nee het hoeven geen trouwschoenen te zijn... gewoon dat model. Ik had er een paar van, van leer maar 1 schoen is foetsie... dus gewoon ter indicatie...