je zal vast een hoop goede dingen in het leven hebben gedaan maar stel nou dat je naast alle goede dingen die je hebt gedaan nog 1 goed ding mocht doen. iets dat jou echt een enorme voldoening zou geven maaaaaarrrrr het mag niet voor jezelf zijn. het maakt niet uit of dat het nou realistisch is of dat je er een enorme fantasie aanplakt.. er wordt voor alles gezorgd wat je voor jouw goede daad nodig zou hebben. Waar zou jij dan aan willen werken? Ik zit naar koffietijd te kijken en unicef ging langs een tehuis vol met arme kindjes..kreeg er echt tranen van in mijn ogen. dat verdient geen enkel kindje natuurlijk. ik zou graag deze kindjes willen adopteren....alle kindjes die een bizar armoedige jeugd tegemoet gaan over de hele wereld. aan de andere kant denk ik weer...ooeee maar er zijn ook een hoop dieren die hulp kunnen gebruiken. beide groepen raken me heel erg dus eerlijk gezegd kan ik geen keus maken hoe raar het ook klinkt..een keus maken tussen dieren/kinderen. ik kan het gewoon niet....
Ik hoop dat ik na deze zwangerschap alsnog bloeddonor kan worden. Heel lang wil ik dit al, maar telkens had ik een te laag HB. Toen kon ik me eindelijk aanmelden en raakte ik voor de tweede keer zwanger. Dus duimen jullie dat ik geen transfusie oid nodig heb na mijn bevalling (dan mag je namelijk nooit meer donor worden)?
@deelight: ik duim voor jou dat jij geen transfussie oid nodig heb!!!! mooi gebaar trouwens.. wij hebben ons opgegeven als orgaandonor. mischien erover nadenken om ook bloeddonor te worden idd...kun je heel wat mensen mee helpen.
Van de week te horen gekregen dat een kennis van ons (45 jaar) uitzaaiingen in haar hersennen heeft en ze geven haar nog een paar maanden. Kinderen van 18, 21 en 23 Als ik het had gekund, had ik haar zeker nog een paar jaar gegeven, zodat ze de huwelijken van haar kinderen en geboortes van haar kleinkinderen zou kunnen meemaken.
Dat mijn zusje snel van haar financieele problemen af is. Weg uit de schulthulpverlening wat een ellende bende is dat zeg. Ja je komt er zelf in schulden en mensen die je dan zo genaamd helpen je vaak nog verder de shit in gooien. Dus dat zou ik doen als ik het kon haar financieel helpen.
Ik zou zo graag alle kindjes op willen vangen die thuis mishandeld/misbruikt worden. Ik zou ze zo graag toch nog een verder onbezorgde jeugd willen geven... Ik weet het, onmogelijk, maar we mochten onze fantasie gebruiken he. Dan zou dit het worden denk ik.
Ok, misschien een beetje raar. Maar het lijkt mij geweldig om een draagmoeder te zijn voor iemand die geen kinderen kan krijgen!!!!
Even heel egocentrisch. Ik zou heel graag met mijn overleden oma willen praten. Of alle armen kindjes in afrika helpen.
Ik zou een reintegratietraject gaan starten voor dakloze mensen. Dus hun uiterlijk opknappen, nieuwe kleren, goed eten, goed slapen en dan werk voor hun zoeken zodat ze weer verder kunnen met hun leven. Dat zou ik echt nog eens willen doen.
Als het kon zou ik mijn zwager beter maken. Hij heeft kanker en nog maar kort te leven. Het is onmenselijk om mee te maken, het verdriet van mijn zus en hun kinderen (2 jongens van 17 en 21) te moeten zien en de lijdensweg die hij doorgaat te moeten meemaken (voor hemzelf, maar ook voor zijn geliefden)....
ik zou alle kinderen die ernstig zijn of zelfs op sterven liggen beter maken. Kinderen horen niet te sterven maar nog een heel lang leven voor hun te hebben!!
Als het kon.. dan zou ik 'al mijn eitjes weggeven'. Eiceldonatie dus. Ik vind het altijd hartverscheurend om te lezen over ongewenste kinderloosheid.
wensen dat mijn neefje gezond blijft, dat de tumor nooit meer terug komt en hij een zorgenloze jeugd krijgt (en mijn broer geen stress en verdriet meer heeft) wensen dat mijn vader geen pijn meer heeft, zodat hij ook echt opa dingen kan doen met mijn dochtertje en haar neefjes. wensen dat er in nl geen armoede meer is, dat brengt zoveel stres en verdriet ,
@devilschase: Kan hoor, ik werk bij zo'n bedrijf. Overweeg je een carrieremove? Als ik kon... zou ik het leven makkelijker willen maken voor alle mensen die dagelijks moeten leven met een (ernstige) psychische aandoening. Ik ken en zie er zoveel en het gevecht is zo zwaar...