geen van onze vrienden hebben kids dus we waren de afgelopen 3 jaar samen maar ik zou het wel erg leuk vinden om dit jaar weer eens met anderen gek te doen,maar men vind oud en nieuw bij ons saai dus...
Wij houden een groot feest: *Manlief is jarig *Gelijk de houswarming *En omdat we het gezellig vinden En ik heb niet zo'n zin om naar anderen te gaan dit jaar..
wij gaan met de gezamenlijke buren de avond doorbrengen. waarschijnlijk wat vuurpotten aan Gezellig!!!
Wij hebben allebei late dienst. Ik ben rond 22.45 uur thuis en mijn vriend rond 23.45 uur. We zijn uitgenodigd bij vrienden die een feestje geven dus hoogstwaarschijnlijk gaan we daar naartoe als we thuis zijn. De volgende dag hebben we weer allebei een late dus we kunnen wel een beetje uitslapen gelukkig!
Wij zijn uitgenodigd door een vriend van ons. Er komen nog wat mensen die wij ook goed kennen en onze vriend is een uitstekende gastheer, dus we gaan ons vast goed vermaken. Ayla nemen we mee en leggen we daar in het campingbedje.
We blijven zowiezo thuis, de hondjes zijn bang voor het vuurwerk. Dus dat kunnen we ze niet aandoen. Tja voor de rest wat we dan precies gaan doen weet ik niet. De laatste nieuwjaar alleen waarschijnlijk. Misschien dan ook gourmetten ofzo??
Wij blijven thuis. Misschien dat mijn schoonvader nog komt, maar dat moet mijn vriend nog even vragen. De rest van de buurt is meestal ook thuis, dus om 12uur gaan we gezellig naar buiten toe om te borrelen met de buurt.
Wij gaan dit jaar voor het eerst met oud en nieuw naar een huisje van Landal met zijn drietjes en de hond. Eerst lekker uit eten en daarna natuurlijk naar het vuurwerk kijken. Mijn ventje is ook jarig met oudjaar en ik wil dan eens een keer geen huis vol visite die avond. Al houden we het op een andere dag,er komen dan nog altijd een hoop vrienden zodat ik nog een hele avond aan het rennen ben met de hapjes en drankjes en is het al 12 uur voor dat ik er erg in heb. Nee ik wil ook eens een rustige oudjaarsavond hebben.
Ik moet eerst werken tot een uurtje of 22 zal het zijn. Denk dat mijn ouders hier komen.... Volgende ochtend moet ik werken...
Jaaaa mijn man is VRIJ! Sinds we elkaar kennen nog nooit samen oud en nieuw vrij geweest (horeca) We gaan naar mijn familie; ouders, broertjes, aanhang. Heb er nu al zin in!!
Wij vieren het lekker thuis samen met goede vrienden van ons. We hebben altijd 1 voordeel bij ons in de straat wordt nooit vuurwerk afgeschoten,alleen door ons dus de jongste kan lekker slapen!