Voor Emma hebben we al gevonden -een abrick treintje - 123 playmobiel de speeltuin en een tractor met wat diertjes. De playmobiel hebben we tweedehands gehaald. Vind dat erg prijzig. ook op mp gaan we van de week een poppenhuis voor weinig ophalen. Voor in de schoen krijgt ze iets van pepernoten of chocolademunten. We halen er nog wat bij maar niet veel. Evt bewaren we ook wat voor kerst. Voor Julia halen we ook wat leuks, ook al snapt ze dat nog niet.
Ja, hij is dan..uh.. bijna een half jaar geloof ik. Dus het wordt een activity centrum en een 'loopwagen' met stuur en lichtjes etc. van Cars.. die heb ik al gehaald trouwens.
Zoon (3) - houten garage - Puk van de Petteflet boek Dochter (1,5) - poefje van Lilliputiens - Een boek van Nijntje (weet nog niet welke) Dit is wat wij weten dat ze van Sinterklaas krijgen (hihi) verder staat op het verlanglijstje: - Brio trein rails of wissels - Brio station - regenlaarsjes maat 21-22 - buggy voor de pop - nachtlampje (direct in stopcontact te steken) - houten eten - mini loco (Kikker) - step - kinderbakset - FP schoolbus - haarspeltjes - poppenwieg - knuffelpoesje of hondje (levensecht) - houten blokken (gekleurd en ongekleurd) - duplo - Dierenvrienden van University Games
nog niks gekocht, wel nagedacht daniel: -duplotrein (denk van marktplaats, inpakken in kleinere pakjes vanwege het bedrag) - boekjes van "een ogenblikje op..." Daar heeft hij er 4 van, van mn ma gehad en is er helemaal gek op! Dus wil serie compleet hebben maar word ook marktplaats denk ik. Verwacht niet dat die nog nieuw te krijgen zijn... Is serie van 16 dacht ik, hou er dan paar achter voor zn verjaardag. -magisch tekenbord Voor lydia vind ik het heel lastig, die speelt nog niet echt Misschien zo'n speelgym voor in de box (die van daniel is kapot/boog kwijt geraakt tijdens verhuizing) maar als ze net zo snel gaat straks als daniel vind ik dat ook jammer van mn geld. Denk dat ik maar kleertjes ga doen. Moet nog ff aan mn ma vragen of we weer met zn alle het doen of niet, want als het wel zo is moet ik nog heeel hard gaan nadenken! Dan zal het wel speelgoed "op de groei" worden
Ik twijfel nog een beetje, maar dit krijgt ze al wel met sinterklaas/kerst van ons en een opa-&-oma-setje: hello kitty duplo (manege, autotje, en een ton met alleen blokjes) baby born kleding setje smurfen puzzel die je moet draaien (is ze misschien nog wel wat jong voor maar is wel leuk om te kijken) boekjes een zachte pop (en nog iets maar dat heeft mijn moeder gekocht (waar ik bij was) maar weet niet meer wat) En dan twijfel ik nog tussen het volgende: kassa met een winkelwagentje en mandje met speelfruit OF poppenmeubeltjes (ze speelt nu wel heel leuk met poppen ~ eten geven, laten slapen e.d.) Misschien, als het er financieel in zit dat we beiden opties doen , maar dat is echt een misschien omdat ze in februari jarig is en we (ik) dan een keukentje willen halen bij ikea met een paar accesoires en een peuterbedje
Ik heb nog niets gekocht, maar wel al een lijst gemaakt met mogelijke cadeaus. Oudste (27-01-2009) - autogarage - autospeelmat - boormachine Bosch - iets van Duplo Cars - Cars Shake 'n Go auto's - boek van Cars of Disney - dokterskoffer - dinosaurussen - speelkeuken (dit vind manlief dus niks voor een jongen... ) Jongste (01-04-2010) - Duplo politietruck (of iets anders van Duplo) - VTech Toet Toet auto's (hij heeft de brandweerwagen al en is er gek mee) - ... Verder geen idee. Misschien dat ik een cadeau van de oudste aan de jongste geef, voor de balans in aantal cadeau's. Ze spelen toch altijd met 'elkaars' speelgoed.
Oudste van 5 - storio - nieuw verkeerskleed - magisch tekenbord (zijn oude is versleten) - telescoop jongste van 2 - hello kitty - - - Vind het vooral voor de jongste zo moeilijk.
Voor zoon (3,5) - een tas voor school - duplo - boekje, waarschijnlijk van dikkie dik, is ie helemaal weg van - iets van play-doh - pyama of setje kleding Voor dochter (1,5) - boekjes - little people of duplo (zag een leuk setje met winnie the pooh) - pyama of setje kleding Pff en ze hebben al zoveel...
Voor zoon (4,5): Lego Ninjago Ice Dragon Attack Lego Hero Factory Witch Doctor Scooby Doo Spel Grote set van Lego Star Wars Spiderman kostuum Star Wars pyjama Dochter (2,3) Baby Born Mama pak me op Dora mobieltje Elefun spel Poppenbedje Prinsessenjurk Dora Ballerina DVD Pepa Pig Pyjama Maar mijn lijst is nog niet compleet...
wij zijn er ook uit voor sint en kers Oudste zoon nitendo 3d en een spelletje lego cars spionnenstraaljager en de Flo's V8 Caf mens erger je niet van cars Jongste zoon loopauto. duwauto een olifant die ballen blaast een speelgoed kist met naam erop. Voor de rest moet ik nog kadotjes halen die ze van opa´s en oma´s krijgen, en van oom´s en tante´s wij hebben een vrij grote fam, en iedereen geeft ons geld en daar gaan we dan dingen voor kopen. Een opa geeft een klein kado en dan geld voor een houteklimrek in de zomer.
ik ben al een heel jaar aan het verzamelen. ik heb niet alleen voor sint gekocht maar ook voor haar verjaardag die 4 week later is(handig gepland hahaha) ze krijgt van playmobile 6 paarden+ stallen(serie) waarvan mijn ouders er 3 geven. woezel en pip dvd woezel en pip groot/klein boekje woezel en pip puzzelboekje. woezen en pip pyama woezel en pip fleeshdekentje puzzel van sprookjes bos trui met haar naam erop en een aapje en inspreekboek van sprookjesbos (actie nutricia) ze krijgt gewoon kleine dingetjes, vant zomer heeft ze va mijn ouders een groot poppenhuis gekregen (caring corner)
ik weet niet of je weleens bij de ikea komt,maar daar hebben ze een schoolbord met 1 kant voor te krijten en de andere kant een white board voor 15 euro! wij hebben hem ook en de kids vinden het hartstikke leuk.. haha dat schoot me even te binnen!
Wij hebben het onze ook al. Omdat hij op zoveel plaatsen moet gaan en nog volop speelt met z'n verjaardagspeelgoed, gaat er hier een deel van het budget voor de Sint op z'n spaarrekening. Vind het te zot om maar te blijven kopen. - V-tech fiets (soort hometrainer) in de vorm van een giraf - doktersset - voorleesboek voor elke dag een verhaaltje Met Kerst krijgt hij : - 2 boekjes - stoepkrijt Natuurlijk komt daar nog heel wat bij van de familie, maar heb daar bijvoorbeeld ook een jogging ed gevraagd.
Ik zie dat sommige ouders echt veel kado's geven, maar heb je dan op een gegeven moment niet verschrikkelijk veel speelgoed? Op verjaardagen krijgen ze ook speelgoed...vind het zo veel soms. Als ik bij mijn buren kijk ook, honderdduizend stuks speelgoed en die kinderen weten niet meer wat ze er mee moeten.. Hoe dan ook, ik wil speelgoed kopen dat duurzaam is en waar een tweede ook nog mee kan spelen. Heb duplo gevraagd aan de oma's en koop zelf de winnie de pooh set met het huisje enzo. En heb een doos met houten blokken gekocht. Voor zijn verjaardag vraag ik ook kado bonnen van prenatal/hema zodat ik wat kleertjes kan kopen. Dit geef ik meestal ook kado aan ouders van kleine kids als de kinderen jarig zijn
meisje 2 hello kitty rugzak sprookjesboom muziekdoosje schilderbaar servies klei kleurpotloden zoon 3,5 bruder tracktor met ploeg rugzak cars horloge cars bruder kraan verder denk niet veel emer meisje is woensdag ook jarig krijgt ze dora pop hello kitty overtrek drinkbeker hello kitty samen krijgen ze nog een keuken van miele
Dit is wat onze zoon krijgt (feb 2009) van ons maar ook de rest van de familie: v-tech mijn eerste smartphone Kassa geotrax treinbaan (marktplaats) Werkbank Klei + voetjes, oogjes etc voor in de klei Mickey mouse pyjama Ton playmais ambulance Nijntje kleurenspel Bumba rode neus boek de vlieger