Afgelopen weekend gingen we eindelijk weer ff een poging doen om sex te hebben maar de pijn in mijn vagina dat was niet normaal . T was niet mijn baarmoeder maar echt het begin van mijn vagina. Het is echt niet leuk gewoon wie heeft er wat tips voor me??? Gr kirsten
Dat is idd heel vervelend, was je wel vochtig genoeg? en wat voor soort pijn was het? misschien dat er gewoon wat irritatie zat dat dat zeer deed?
ik heb ook altijd last met de sexs maar bij mij zit het diep van binnen dus me baarmoeder die heel gevoelig is
Misschien een rara vraag, maar zou het geen schimmelinfectie kunnen zijn? Daar hoef je niet altijd symptomen bij te hebben zoals afscheiding. Ik heb het zelf ooit gehad tijdens een zwangerschap en toen had ik dus ook pijn op dezelfde plek als jij....
Ik was indd wel wat droog en daar stond ik ook wel van te kijken maar ik zat te denken misschien dat ik een deze dagen wel ff bij de huisarts langs hobbel. Bedankt voor de reacties
ik heb eindelijk en hele goeie fyzio gevonden. gister eerste keer geweest en ik merkte meteen n verschil. mijn lage rugpijn was ook n soort bekkeninstabiliteit. we zullen daar nu niet meer veel werk van maken, maar alleen voorbereiden op de bevalling. na de bevalling moet ik wel 3 maanden thearapie krijgen, dan kan ik weer normaal en elegant lopen. ik kan niet geloven dat het zo dichtbij is. ik heb tot nu toe een pijnlijke zwangerschap gehad, maar ik krijg tranen in mijn ogen van ontroering als ik naar mijn baby kalender kijk. ik denk dan, nu nog even volhouden.