Bij de jongste ging het condoom stuk in de keuken. De oudste had ik helemaal bij uitgerekend wanneer m'n eisprong was.
Mijn eerste in een hotel op Nes, Ameland. (Appartementnr. weet ik niet meer. ) De tweede was om 17:00 uur s middags, toen mijn man uit zijn werk kwam en ik een positieve ovulatietest had. Gewoon in bed...
Wij zouden officieel pas twee maanden later beginnen met proberen voor een kindje maar op dat moment dus ingestemd met eenmalig onveilig (omdat het toch al wel welkom was, alleen nog niet helemaal makkelijk was qua planning zeg maar ivm opleiding)
Ja waarschijnlijk weet ik het wel. Precies in de "verwek" periode waren we druk met de verhuizing ed. Dus vlak voor de nieuwe mensen de laatste keer voor de sleuteloverdracht kwamen kijken (namen een aantal dingen van ons over die ze nog zonder andere spullen wilde zien) hebben wij even "afscheid" genomen in de keuken.
De eerste zwangerschap (geëindigd in mk) tijdens een weekendje weg. De tweede zwangerschap (dochter gekregen) thuis in bed De derde zwangerschap (geëindigd in mk) weet ik niet, ben door de anticonceptie heen zwanger geraakt toen....
uh ja... dat weet ik nog wel. Ivm medicijnen weten we wanneer we "moesten" klussen voor mijn ei. Op een woensdag... eerste vakantiedag in een hotel in bed in Tunesië... waren daar op vakantie wegens bruiloft van mijn zusje.. De volgende dag reisde we naar de bruiloft en bij aankomst daar zagen we niks anders dan heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ooievaars en ooievaarsnesten... ik zei nog... zou dit een hint zijn? 2,5 week later testte ik positief en 6,5 maand later waren onze kleine frummels er.
In onze speciale stad op verjaardag van de jongste! Hoe ik dat weet? Nou de week ervoor de spiraal eruit, die avond onbeschermd. De rest met condoom, dus........
In bed thuis Bij mn dochter een roze hoeslaken ( gewoon toeval, maar laterna toen we het geslacht wisten toen dachten we eraan) en daarom hadden we bij de 2e een blauwe hoeslaken erop gedaan haha werd het ook nog een jongen
Ok, bij de oudste hadden wij dus het zelfde als jullie bij de jongste, dus die snap ik. maar bij de tweede hadden wij rond mijn eisprong zo'n 2 keer per dag seks, dus ik heb echt geen idee van welke keer. Dus ondanks dat ik redelijk kon voelen wanneer de eisprong was kon het toch nog wel van een keer of 4-6 zijn. Dus vandaar dat ik dan denk, hoe weten jullie dat dan zo zeker? Niet alleen de vraag naar jou toe hoor, want ik zie heel veel antwoorden dat ze de specifieke plek/moment kunnen benoemen. Ben ik dan zo raar?
Alle twee in bed thuis. Van de 2e weet ik dat hij is verwekt op de 1e verjaardag van dl want die maand maar 1 keer rond ei geklust (en dat was op haar verjaardag) omdat we eigenlijk een maandje wilden overslaan. Maar het was een lucky shot.