De eerste tweede kerstdag in de slaapkamer. We klusden circa 2 keer per week dus heb ik zo terug gerekend achteraf. Het was direct raak na het verwijderen van de spiraal een paar dagen na sinterklaas. Ik had enorme zin die tweede kerstdag door de alcohol die avond had gedronken. De andere 2 ook gewoon in de slaapkamer thuis, de precieze data weet ik niet.
Van mijn oudste dochter...nee, helaas.. Jongste dochter is in thailand verwekt (gewoon in bed) Zoon na een gezellig avondje uit (ook gewoon in bed), met de gedachte dat het "wel zonder kon" want ik moest al bijna ongesteld worden...ahum, niet dus!
In de stoel bij de meest leuke (Duitse, vrouwelijke) gynaecoloog ooit, waar ik echt mee gelachen heb, terwijl m'n zoon op m'n buik lag, omdat het kamertje zo klein was dat er geen ruimte was om hem zo neer te zetten dat hij níét recht naar binnen keek (man kon precies die dag niet mee, dus was er ook niet om hem af te leiden). Normaal gesproken had ik hem even in de wachtkamer laten spelen, maar ik was al een keer binnen geweest om te kijken of mijn follikel inderdaad op springen stond (kwam allemaal nogal onverwachts, dus ik was niet gemonitord voor die tijd) terwijl hij in de wachtkamer bleef. Toen was hij naar de wc gegaan, waar het allemaal niet zo wilde lukken, had hij om mij staan roepen, waarna er Duitse artsen naar hem toekwamen maar 'hij verstond helemaal niets van die mensen die zo raar praatten' Toen dus maar gewoon mee naar binnen genomen. Hij vond die bewegende stoel echt hilarisch, ik vond het hilarisch toen de gynaecoloog naar hem riep 'Hi! How's it going up there!'. Het meest onromantische scenario wat ik me kan bedenken dus, maar dat maakte niets uit
Bij mijn oudste weet ik het niet precies. denk gewoon thuis op bed. De jongste is verwekt op de verjaardag van mijn zoontje toen de visite savonds weg ging zijn wij dus even gaan klussen en dat was toevallig de enige keer in die maand. dus op de 3e verjaardag van mijn zoon. en weer op bed
Op vakantie in onze hotelkamer,maar we deden het regelmatig ook die vruchtbare periode dus ik weet niet wanneer HET de keer was.
Dochterlief in de studio in Amerika die we tijdens mijn stage daar huurden. Manlief schoot op z'n Amerikaans, gewoon heel vaak dan is t vanzelf een keer raak, dus geen idee welke keer het precies was Zoonlief zou qua tijd heel goed in een hotelletje in Duitsland geweest kunnen zijn waar we een weekendje waren, maar ook thuis werd er genoeg geklust ook al waren we niet heel bewust bezig.