Onze dochter is verwekt op Valentijnsdag we waren druk bezig in ons nieuwe huis en zei nog tegen manlief dit jaar dus geen romantische Valentijn waardoor we even gestopt zijn met klussen en het samen op de gipsplaten in de gang even gezellig hebben gemaakt, de buren zullen wel gedacht hebben Deze zwangerschap denk ik gewoon in bed..
Jelle in Zweden op de camping, ik weet alleen niet welke. Na de vakantie bleek ik zwanger. Jitte gewoon thuis in bed, diezelfde week gingen we op vakantie. Op vakantie moest mijn menstruatie beginnen en die kwam dus niet. Ik had het zelf niet eens in de gaten, het was pas de eerste maand dat we aan het proberen waren. Tot mijn man op een avond zei: "Schat, je bent zwanger" De volgende dag naar een Zweedse apotheek gegaan en in mijn beste Zweeds gevraagd om een "Graviditetstest" en hij was positief!
In bed. Ingenesteld tijdens het glijden van de wild water baan in center parcs. Daarom zijn ze zelf ook zo wild waarschijnlijk
Geen flauw idee, beide door anticonceptie heen en allebei geeindigd in een mk. Maar ik denk toch heel saai in bed haha.
Oudste Valentijnsdag. In elk geval dat weekend. Dochter op bed van zoon. (Zoon heeft jaren in mijn bed gelegen)van daar uit wijken zijn bed aha.
In het huis waar ik op mezelf ging wonen. Seks met je ex(was een week uit). Gebeurde op 1 mei 2012. 2 weken later een vette positieve test. Moest ook wel even slikken dat ik uit het huis toen ging. Moet wel zeggen dat het gebeurde op een bed van de buren die ik kreeg dat ik op mezelf ging, waar al twee kinderen op verwekt waren.
Wij weten het niet zeker,of in het thermaalbad (nee niet in het bubbelbad maar in de afgesloten douches),of 2 dagen later in bed....
Ja, mijn tweeling is een van de 5 keer in de voorafgaande 48 uur van de eisprongen in bed verwekt (ik neem aan niet in de dagen daarvoor aangezien deze dagen 'verser' waren). Aangezien ik mijn eisprong regelmatig voel weet ik dat mijn jongste van de tweeling net ietsje eerder 'sprong' en conceptie eerder zal hebben plaatsgevonden dan bij die van de oudste. Die nestelde wèl eerder en was bij de eerste echo (7 wkn) dan ook net iets groter. Ja, het detail is tamelijk ongelooflijk, maar ja, ik had tegen mijn man ook al wel voorspeld dat het een (natuurlijke) tweeling ging zijn, nog ruim voor de positieve test.
Hier weet ik het niet van de oudste twee maar dat het thuis in bed was dat zeker, maar wanneer precies? Geen idee. De van de jongste ben ik zwanger geraakt op vakantie in mallorca. En de twee keer dat het mis gegaan is gewoon weer thuis denk ik, weet het niet eens haha.
2x gewoon thuis in ons bed. De oudste op de verjaardag van mn man en de jongste de dag dat we terugkwamen van vakantie (autorit vanuit Spanje). Ik weet beiden nog omdat ik met ovutesten keek, maar geen van beiden keren 'gemoet'.
Ik heb allemaal vakantiekinderen De eerste in Chiang Mai in Thailand, de tweede op wintersport in Kirchberg en de derde in Toscane. Ik voelde mijn ei in Lucca en dus de bevruchting terwijl ik een ijsje at op een stel kerktrappen, heel bijzonder Je zou bijna denken dat we het anders nooit doen Mijn miskramen allemaal gewoon thuis in bed.
Thuis in bed na een gezellig doopfeest, manlief werd helaas dag erop plotseling opgenomen in het zh.. dust tsja toen 2 wkn geen sex. Zodoende weten we precies wanneer.