In een petri schaaltje in het lab van het radboud. In het bijzijn van een laborant met dikke jampot glazen! Super romantisch!
Van de MK weet ik het niet, maar na de MK hebben we een reis naar China gemaakt. Tijdens de eerste dagen in Beijing kocht ik een armband van jade en heb deze om gedaan. Deze zou o.a. goed zijn voor de vruchtbaarheid. Op onze laatste dagen in Hong Kong is onze zoon verwerkt. Hij is geboren in het jaar Chinese jaar van de draak. Volgens mijn Aziatische collega's is een jongen geboren in het jaar van de draak het hoogst haalbare. Voor ons is S sowieso de hoofdprijs.
Wij hadden toen niet echt 2 keer per dag seks, gewoon 1 keer en hopen dat het raak was En de dagen er na was mijn man weg dus hoopte ik extra hard
Van de oudste weet ik vrij zeker dat hij is verwekt in de nacht voordat mijn man voor zijn werk een paar dagen weg moest. Van de middelste denk ik dat hij is verwerkt tijdens een familieweekendje weg in Duitsland. Ik weet het niet echt zeker, maar ik vermoed het wel. Van de jongste weet ik 100% zeker dat hij is verwerkt in Griekenland. Ik weet het zo zeker omdat we toen een keer vergeten zijn om een condoom te gebruiken, nadat we de hele avond gezellig op het terras hadden zitten snoepen van de ouzo en raki.... hij zat nog niet helemaal in de planning op dat moment, haha. Wij deden het lang niet elke dag, vandaar dat ik vrij zeker ben wanneer het gebeurd is. Zoveel mogelijkheden waren er niet, haha.
Mijn dochter is verwekt na een avondje kermis op de bank haha Bij m'n eerste miskraam in m'n schoon ouders bed op 2de kerstdag na een gezellig dinertje en bij de miskraam erna gewoon in ons eigen bed! Ik hoop dat ik over een tijdje kan zeggen dat ons tweede kind verwekt is op vakantie in Mallorca
Bij de eerste zwangerschap op vakantie in Egypte Bij Lisa was het op dinsdagavond om 10 uur 2 uur na de pregnylshot. Zoë weet ik niet precies maar het was rond 22 April.
ik kan later zeggen in het ziekenhuis hier tegen over ons huisje. De lieve lab mensen die je tot leven hebben gewekt en bij mama terug geplaatst hebben op 5 april in het lab in het erasmus ihihi tja in het begin zal ik het natuurlijk nooit zo zeggen maar als hij / zij ouder is natuurlijk wel
Heel burgerlijk, thuis in bed. Wel weet ik het precies het moment, zaterdagochtend 6.00 uur, we hebben er de wekker voor gezet... ivm Mmm
Ja zoon in ons bed met een vluggertje Was eerste ronde met hormonen en ik wist dat er een eisprong aan kwam maar we hadden helemaal geen zin om wat te doen. Dag erna moest ik naar de tandarts verstandkiezen laten trekken dus zei al: laten we nu maar even snel wat doen want vanaf morgen heb ik daar toch geen zin in door de pijn hahaha. En het was nog raak ook En nog op mijn broers verjaardag dag ook haha, hij heeft er nog lol om Dochter is met kerst verwerkt. Hadden we geen weet van... pas toen ik zwanger bleek te zijn. Leuk kerstkado
Alle twee de keren in het ziekenhuis door de eendenbek! Wiiiieeeeejjjjj. Daardoor een zoon en tweeling zoon-dochter