sex-huiswerk opgekregen van de gynaecoloog na clomid en pregnyl....dus tsja, gewoon thuis in bed tijdens 1 van de 'verplichte' vrijpartijen. Dit geldt zowel voor onze dochter, zoon en de miskraam die we er tussenin hadden.
Bij de eerste geen idee, want die kwam door de pil heen. Bij de tweede weet ik het precies, want het is via een donor gegaan. Groetjes Suzanne
Geen idee ... wij fokken als konijnen dus tja welke van die 10 keer in de 3 vruchtbare dagen geeeeen idee.. Kan dus de tafel, de keuken, de voor of achtertuin zijn.. of was het die keer in de vliegtuigwc?! Allebei in ieder geval heel onromantisch in het ziekenhuis ICSI Dus op de opmerking: Hallo je was er zelf bij hoor toen hij/zij gemaakt werd! Kan ik in alle eerlijkheid zeggen: Wie?? Ikke?? Nou echt niet!
Vind het knap dat sommigen het tot op de dag herinneren, ik bedoel, ik neem aan dat de meesten vaker 'actief' zijn, lijkt me niet dat je dan de exacte keer kan herinneren die een zwangerschap tot gevolg had?
In bed de avond van oud en nieuw ook wel.heel grappig haha Nu hopen op een canario. Ei viel in de vakantie op gran Canaria, dus wie weet
Hier ligt het is iets anders, voor en na die ene keer was hij nodig op zn werk (militair) dan wordt het wel wat makkelijker hihi. Kan alleen die geweest zijn, dat viel in mn vruchtbare dagen actief te zijn lukt soms veel, maar soms hebben we pech haha. Ik zeg altijd maar, we halen het op andere momenten in
Bij de mk, thuis in bed na een feestje bij de carnavalsvereniging, zl thuis in bed na een feestje van het carnavalscomitee. Weet dat ook alleen omdat het de enige keren waren, mijn ex had nooit zin. Nu zou ik echt moeten gaan rekenen en terugtellen, zijn allebei nogal wat 'tekort' gekomen in de vorige relatie dus halen we even in haha
Uhm... deze zwangerschap of net op vakantie of thuis in bed. Zwangerschap van onze dochter gewoon thuis. Alle miskramen is heel variërend