ff een domme vraag, maar is dit wel safe? ik wil het ook graag, want bonnetjes bewaren enzo is niks voor me Maar moet je elke keer zelf de bestanden updaten vanaf je bankrekening? of hoe werkt t?
Heb hier eerder van gehoord, maar niet meer aan gedacht. Ga er door jouw topic vanavond eens voor zitten. Wil ook graag een duidelijker beeld krijgen van onze uitgaven.
Ja, het is safe. Maar ik begrijp het dat je me niet op mijn mooie blauwe ogen vertrouwt (die overigens niet blauw zijn ) De banken zelf gaan al dan of niet met AFAS in zee. Ik denk dat je online wel wat meer informatie kunt vinden over het product en de beveiliging ervan. Persoonlijk gebruik ik het al jaren. Hiervoor heette het Yunoo. Ik ken de bedenker ervan. Maar héél goed dat je ernaar vraagt!
ik wil dat helemaal niet weten Hier elke maand 1400 euro aan boodschappen en leuke dingen en kleding... maar 50 euro aan kleding dat is voor jullie samen? Dat vind ik echt weinig... Hier voor de kids al het 5voudige per maand.
@ladyx, jij bent programmeur toch? (of ben ik in de bonen?) In dat geval geloof ik je op je blauwe ogen! mijn man is ook programmeur/designer en ik ontzettend naïef en digibeet, en dit leidt nog wel eens tot frustraties zijner kant. Dus ben al best trots op mezelf dat ik niet meteen mijn hele hebben en houwen online heb gezet
Ik hou gewoon een huishoudboekje bij op de pc in een excel bestand. Online al mijn gegevens invullen ga ik echt niet doen. Er worden te vaak beveiligingen gekraakt en dan ligt alles op straat.
ik ben ook afas fan. zo weet ik dat we gemiddeld 300 euro aan boodschappen uitgeven. wij hebben verschillende rekeningen van verschillende banken, kan allemaal hoor. Als je de bijwerkassistent download is dat het makkelijkst werken Je krijgt dan bovenin een tooltje wat je aanklikt als je op internetbankieren zit. dan wordt er contact met afas gemaakt. En categorieen zoals gas water licht, salaris, brandstof en nog veel meer deelt het programma automatisch in
Al is 50 euro misschien in jou ogen te weinig ... 250 voor een kind! Wat ... ik hoop dat je alles ook echt gebruikt.
Heb me net aangemeld. Interessant! Zie dat wij zo'n 450 aan boodschappen kwijt zijn met zu'n tweeën.... veel he.... Is wel confronterend hoor
sommigen kopen echte merkkleding he, bijv jottum, dan zit je met 1 setje kleding zo al aan ruim 100 euro
ja idd... al is 100 euro mij ook te veel... scheelt veel in de sale maar maakt niet uit... vraag me alleen af hoe je dat dan doet voor 50 euro per maand? 1 jurk voor mezelf is vaak al meer...
Hahaha idd. dat lijkt mij ook... vroeg ik me ook af 50 euro.gewoon 1 paar schoenen kost dat al, een jas, een rokje, of jurkje of wat dan ook.. ik krijg het niet voor elkaar.. gelukkig hoef dat ook niet..maar vind t knap als je t kan.
Heb dankZij je topic voor mijn een account aangemaakt. Ziet er goed uit. nu een maand gratis plus uitproberen. Als het bevalt vind ik het die drie euro wel waard. Hebben jullie ook de app ?
Hahaha, nee, misschien wel beter: Ik ben test analyst. Oftewel: Wel verstand van IT, maar gefocust op het vinden van fouten erin en dus niet zomaar dingen aannemen. Je hoeft niks in te vullen, hoor! Maar ja, je transacties zijn wel inzichtelijk verder, maar niet je persoonsgegevens of zo. Wat ze er overigens wel mee doen, is de statistieken verkopen aan bepaalde bedrijven. Daar ga ik ten minste vanuit. Dan moet je denken aan: Een gemiddeld gezin geeft x euro uit aan boodschappen. Of 62% van alle boodschappen wordt gedaan bij de Albert Heijn. Dat soort dingen. Staat als het goed is ook in de voorwaarden.
Dat is sowieso excl. schoenen. Maar ik koop ook nauwelijks merkkleding. Ik ben ook redelijk stabiel qua gewicht, dus dat is geen reden om steeds wat nieuws te moeten kopen. En ik koop wat IK leuk vind, niet wat er 'in' is, dus ik hoef ook niet ieder seizoen nieuwe dingen te hebben. Ik doe ook geen rare dingen, dus mijn kleding slijt niet zo hard. Wat betreft mijn zoontje, die zit nu al weet ik hoe lang in maatje 92. Verder heb ik echt veel kleertjes voor mijn zoon. Als ik 2 weken zijn kleren niet zou wassen, zou hij nog genoeg schone kleren in zijn kast hebben hangen. Ik moet er wel bij zeggen, dat daar nu ook nog een aantal shirtjes en truitjes tussen zitten, die nog van december zijn. Past ie nog makkelijk in. Ik heb de app trouwens niet. Maar ik heb ook niet de internetbankieren app van de ING. Ik vind een mobiel te 'gevoelig' daarvoor. Die kan ook gejat worden, of zo.
o dat is wel fijn dat ie zo lang in 1 maat blijft. Mijn dochter gaat echt elk seizoen naar een andere maat. En ik heb echt een zomer en een winter garderobe voor dr. Ja dat scheelt inderdaad wel van je gewicht! Nu ik afval gaat mijn geld heel erg op aan kleding. Ik kan elke 6 weken wel nieuwe kleding kopen. Wordt daar ook wel een beetje moe van hoor... en ja ik hou idd van merkkleding. Vooral voor de kids. Maar maakt niet uit. Sowieso vind ik het knap dat je ook voor niet merkkleding het red met jullie 3en voor 50 euro per maand! Ik ben daar echt slecht in helaas