ladyx je kunt posten ook splitsen. Wij hadden dat ook met de luiers die ik bij de supermarkt koopt. Je kunt bij een transactie op wijzigen klikken en dan dan voor splitsen kiezen. doe je eerst bijv 10 euro luiers en de rest boodschappen ( ik had een aparte subcategorie voor luiers gemaakt)(
hoe kun je het schuiven van geld tussen rekeningen verbergen? bijv. het sparen van onze zoon: -25 +25 het overzetten van een bedrag voor de vaste lasten op de gemeensch. rekening. enz..
Is een vinkje m.b.t. het vernieuwen/aanvullen van de rekeningen. Dus als je alle transacties ophaalt. Dan kun je zeggen dat transacties tussen onderlinge rekeningen niet getoond moeten worden of zo. Over dat rekeningen splitsen: Ik heb daar persoonlijk geen interesse in. Ik hoef niet alles op de cent nauwkeurig te weten, maar een globale indicatie hebben van alle inkomsten en uitgaven. Maar voorstellen kun je altijd
als je bij een transactie op wijzigen klikt kun je bij opties kiezen voor : ik wil deze transacties uitschakelen uit het overzicht. En je kunt wanneer je met de bijwerkassistent bijwerkt inderdaad de onderlingen transacties ook uitschakelen. maar als ik 2 rekeningen van twee verschillende banken beheer. wij hebben onze spaarrekening bij een andere bank dan werkt het niet dus dan moet je dit handmatig uitzetten.
dit kan ik niet vinden. ik zit bij overzicht > inkomsten/uitgaven tabblad transacties. en dan klik ik op wijzigen. maar ik zie alleen opslaan/annuleren en dan een uitschuiflijst om de categorie te wijzigen.
Kun je misschien uitleggen hoe dat precies werkt? Ben net wakker dus zal wel aan mij liggen maar kan het zo snel nog niet vinden.
Oh dat is fijn zeg. Kan ik toch losgaan op zoveel mogelijk alles lekker uitpluizen . Heb ik ook wat te doen .
Wat doe je precies met je rekeningen dan? Wat ik heb gedaan (Abn amro) is naar bij/afschrijvingen, en dan kun je kiezen voor de extensie .txt. Dat kun je dan zo in AFAS downloaden. Je moet niet afschriften downloaden want die gaan in .pdf en dat leest ie niet in.
ok dan ga ik dat eens proberen t stomme is...ik lees hoe t moet ...en als ik dan aan de gang wil gaan ben ik vergeten hoe t ook alweer moet heb een kop als een zeef