abn heb er wel een rekening in staan nu ...maar hij laat maar 2 transacties zien...weet niet hoe ik de rest er in krijg
Dan heb je waarschijnlijk vergeten om de data in te voeren. Je kan gewoon aangeven (althans bij mijn bank) dat je de mutaties wilt van die tot die datum.
Het is gelukt! Bedankt voor de tip! Ik lees nu dat ik gemiddeld voor ruim 55 euro per maand uit eten ga! Dat is veel meer dan ik had verwacht. En ook besteed ik meer aan kleding dan ik had verwacht. Wel fijn om dit een keer goed in beeld te hebben. Nu weer even goed op gaan letten en dan over een maand of 2 kijken of je een duidelijk verschil ziet. Ben benieuwd!
hoe zorg je dat hij automatisch categoriseert?? ik moet het handmatig doen en hij herkent het dan bij de volgende niet??
als je een transactie wijzigt (je bent net begonnen met afas toch?) dan kun je ook soortgelijke transacties wijzigen aanvinken. Bijv mijn fitnessabbonement heb ik als categorie sport veranderd, vink het vakje soortgelijke transacties aan en alle keren dat er naar dat rek wat is overgeschreven wordt nu ingedeeld onder sport
Nou absoluut LadyX. Ben er heel erg blij mee. Goed dat je het hebt geplaatst. En bedankt natuurlijk .
Hihi, graag gedaan! Ik heb ook genoeg tips opgedaan op dit forum. En andere dingen geleerd. En meer inzicht gekregen in anderen en 'de mens' an sich. Dus ben blij dat ik ook eens wat kan bijdragen.
En? Gebruiken we het nog allemaal? Gister de weekschapjes gedaan dus had ik weer wat bij te werken . Alleen wat ik me afvraag he? Gaat bij jullie en pinopname direct naar de portemonnee? Bij mij niet namelijk en ik probeer dat in te stellen. Gister hebben we via mp een box gekocht. Daarvoor had ik dus 50 euro opgenomen. Nou hoopte ik dat dat automatisch ging. Ik kan het handmatig instellen hoor maar dacht misschien is er ook een instelling dat dat automatisch gaat. Ik zou tenslotte niet weten waar dat geld anders naartoe gaat.
Ik gebruik het sowieso niet dagelijks. Maar zo eens in de 2 maanden of zo... Of als aan het eind van de maand het geld ineens op is en ik wil weten wat we anders hebben gedaan dan normaal. Pinopname is volgens mij ook een aparte categorie. Sja, dat zijn en blijven vaak ondoorzichtige posten...