hai meiden.. Ik had bij de witte was per ongeluk en knalrood truitje zitten.. en tja.. nu is alles ROZE! echt een vieze kleur roze.. en al collin's zijn rompertjes zijn nu roze, haha dat trek ik hem dus echt niet aan! tips om het weer mooi wit te krijgen? (vanish helpt niet)
Ik heb het een keer gehad en heb toen een zakje gehaald bij wasongelukken.. zal ff googlen 1 moment. Edit eerste hulp bij wasongelukken heet het.
Geen bleek of chloor! Ik heb hetzelfde gehad. Het werd bruinig roze, echt heel vies. Ik heb er een goedje voor... Ik loop even naar zolder om te kijken hoe het heet.
het zijn rompers (helemaal wit) en 2 witte linnen broeken, en 1 zomer jurkje van mij maar die is ook met licht bruin en zalm bloemetjes, dus die is niet helemaal wit.. en wat hydrofiel luiers, maar ja die zijn in t roze ook prima haha!
HG ontkleurder voor de witte was. Pas wel op, want alle kleur die er wel aan die kleertjes en zo zit, ontkleurt ook. Wordt vaal.
zat jouw was bij de mijne in vandaag????? woh hahahah ik heb me zoontje zijn slabbers rose gekregen vandaag! haha ik was vergeten dat ik ze al in de wasmachine had gegooid en heb de knalrose wcmat erbij ingegooid!