Ik moet dus altijd enorm lachtend huilen om het topic, antwoord op basis van topic titel en dan wil ie ook weten hoe en wat. Hij zegt dan wel es, oh lees je dat titel topic weer.... Laat horen! Hahah
Ja dit, vooral in babytijd van zoontje vroeg hij wel es, wat zeggen de meiden ( de meimamas dan) of wat staat er online?
Ja hij weet het. En soms als er iets is over onze dochter dan zegt hij zelf al: anders kijk je even op je forum?
Heb ook een keer een zelfde topic geopend, jaren geleden. Mijn man weet ervan. Was meer actief in de periode zwanger worden/ zijn van onze eerste. Ben nu actief in de januari 2012 en juni 2015 groep, maar dan op facebook. Soms hebben we meetingen. Hij vindt het alleen maar leuk!
Ja, dat weet hij. En het zal hem aan zijn achterkant roesten. Als ik eens ergens om moet lachen kan hij wel eens nieuwsgierig worden, maar verder laat hij me gewoon. Hij zit ook op fora.
Ja hoor, mijn man weet het...Hij zegt meestal zit je nog steeds op dat vrouwenforum, terwijl de kinderen al ouder zijn ,en je niet meer zwanger bent. Ik zwerf hier al 10 jaar 😲rond. Ik ben meer een lezer dan een schrijfster.
Dat is t misschien ook, mijn vriend heeft niets met internet, zelfs niet met computers.. Dus hij zal nooit een fora zelf opzoeken. Ik doe de administratie van ons bedrijf en soms als ergens haast bij is geboden en hij moet even iets simpels doen als een offerte opmaken ofzo dan stopt ie gefrustreerd na 10 min want hij snapt gewoon niks ervan. kunstenaar met zn handen maar media, nope!! haha
Mijn man weet het en vraagt ook vaak of er nog leuk nieuws te melden is. Als we op vakantie zijn regelt hij ook altijd internet, omdat hij weet dat ik graag op ZP zit.
Ja weet hij wel en soms vraagt hij of ik weer op het "desperate housewives" forum zit maar verder interesseert het hem totaal niet.
Mijn man weet het. Heb ook al diverse mensen ontmoet. Tijdens het zwanger worden van de oudste hier gekomen en nog altijd actief. (en weer zwanger ) Hij vind het ik het helemaal zelf moet weten. Hij heeft weer andere hobby's.