Dat weet ie ja, we bespreken ook regelmatig topics en als we het ergens over hebben zegt ie soms 'wat zou het forum hiervan vinden' of het is n.a.v. een topic 'wat heb je het toch eigenlijk getroffen met mij'
Ja mijn man weet ervan maar snapt niet zo goed wat er nou zo 'leuk' aan is en vind het maar dom en onzinnig. Soms snap ik dat zelf ook niet maar toch vind ik het leuk.
Dat weet hij wel maar het boeit hem niets hihi Ik heb weleens stukjes voorgelezen aan hem in één of andere zinloze discussie en hij trok zijn wenkbrauwen op en zie die wijven zijn echt allemaal gek
Ja dat zegt die van mij ook en ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik soms ook een beetje forum moe ben maar kan nog geen goed alternatief vinden. Soms is het ook wel makkelijk moet ik zeggen maar er staat zo nu en dan echt heel veel onzin op dus ik begrijp mijn man heel goed.
Yep. Heeft hij totaal geen problemen mee. Sterker nog, soms vraagt hij wel eens aan mij of ik op dit forum over bepaalde dingen om advies wil vragen. De antwoorden leest hij dan ook.
Wij hadden ooit een campingbedje gekocht en in elkaar gezet. We kregen hem echter met geen mogelijkheid meer uit elkaar. Mijn man is toen gaan googlen en wat bleek, hij kwam op een topic op ZP terecht en daar heeft hij geleerd hoe het bedje weer ingeklapt moest worden. Hij zei dat ZP dus overal handig voor was (ook voor mannen).
Mijn man weet het. Hij lacht zich er vaak rot om. Maar toen de kinderen klein waren en we kwamen een keer ergens niet uit, stelde hij wel zelf voor om het hier te vragen.
Mijn man weet het en ik heb het forum ook vaak open staan. Hij vind het allemaal wel oke. Hij zit zelf ook op een game-forum en ik zou er ook absoluut niet moeilijk over doen.
Mijn man weet het zeker wel en als ik hem soms dingen vertel dan geeft hij zijn mening...! Hij heeft er geen problemen mee maar noemt me wel eens verslaafd......
Ja hoor ik heb het er heel vaak over. Bijvoorbeeld: weet je ik las dit en dit op zwangerschapspagina.🙈😂
Ja absoluut; en soms reageert hij nog wel eens ook op een stukje tekst in zo'n verhitte discussie Zo van: "Die zit echt onzin te praten", en dan moet ik lachen. Soms denk ik dat we maar blij moeten zijn dat hier weinig mannen zitten; volgens mij zijn die veel minder genuanceerd dan sommigen hier al proberen te doen.
Natuurlijk weet hij dat. Ik zit vaak zat naast hem op de bank met de laptop op schoot. Hij leest ook wel eens een stukje mee of ik vertel hem iets wat hier geschreven wordt. Zowel maffe verhalen als advies bij peuter/kleuter gedeelte.
Dat weet hij maar hij kan toch geen Nederlands lezen dus boeiend.. Maar ehm.. Hij vraagt wel waarom ik daar nog steeds op zit.. Ja uh.. Vrouwen forum, ik val hem toch ook niet lastig waarom hij op reddit zit ofzo.. pff..