Weet jouw man dat je op zp zit?

Discussie in 'De lounge' gestart door jaleisha28, 21 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dat weet ie ja, we bespreken ook regelmatig topics en als we het ergens over hebben zegt ie soms 'wat zou het forum hiervan vinden' of het is n.a.v. een topic 'wat heb je het toch eigenlijk getroffen met mij' ;) :D

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ja, het zal hem een zorg zijn ;)

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    idem.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja mijn man weet ervan maar snapt niet zo goed wat er nou zo 'leuk' aan is en vind het maar dom en onzinnig. Soms snap ik dat zelf ook niet maar toch vind ik het leuk.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat weet hij wel maar het boeit hem niets hihi
    Ik heb weleens stukjes voorgelezen aan hem in één of andere zinloze discussie en hij trok zijn wenkbrauwen op en zie die wijven zijn echt allemaal gek ;)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat zegt die van mij ook en ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik soms ook een beetje forum moe ben maar kan nog geen goed alternatief vinden.
    Soms is het ook wel makkelijk moet ik zeggen maar er staat zo nu en dan echt heel veel onzin op dus ik begrijp mijn man heel goed.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Yep. Heeft hij totaal geen problemen mee.

Sterker nog, soms vraagt hij wel eens aan mij of ik op dit forum over bepaalde dingen om advies wil vragen. De antwoorden leest hij dan ook.

8. Veera

Veera Niet meer actief

Ja dat weet ie maar hij snapt niet echt wat ik er doe geloof ik

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hier hetzelfde 😆😆

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij hadden ooit een campingbedje gekocht en in elkaar gezet. We kregen hem echter met geen mogelijkheid meer uit elkaar. Mijn man is toen gaan googlen en wat bleek, hij kwam op een topic op ZP terecht en daar heeft hij geleerd hoe het bedje weer ingeklapt moest worden. Hij zei dat ZP dus overal handig voor was (ook voor mannen).;)

11. Haha ja hoor.
    Soms staat het scherm nog open en leest hij af en toe wat.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn man weet het. Hij lacht zich er vaak rot om. Maar toen de kinderen klein waren en we kwamen een keer ergens niet uit, stelde hij wel zelf voor om het hier te vragen.

13. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Mijn man weet het en ik heb het forum ook vaak open staan. Hij vind het allemaal wel oke. Hij zit zelf ook op een game-forum en ik zou er ook absoluut niet moeilijk over doen.

14. misa

misa Niet meer actief

Mijn man weet het zeker wel en als ik hem soms dingen vertel dan geeft hij zijn mening...! ;)
    Hij heeft er geen problemen mee maar noemt me wel eens verslaafd...... :D:cool:

15. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Ja hoor ik heb het er heel vaak over.
    Bijvoorbeeld: weet je ik las dit en dit op zwangerschapspagina.🙈😂

16. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Hier precies zo! Mijn man vind het ook dom en onzinnig;)

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja absoluut; en soms reageert hij nog wel eens ook op een stukje tekst in zo'n verhitte discussie :D Zo van: "Die zit echt onzin te praten", en dan moet ik lachen. Soms denk ik dat we maar blij moeten zijn dat hier weinig mannen zitten; volgens mij zijn die veel minder genuanceerd dan sommigen hier al proberen te doen.

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Natuurlijk weet hij dat. Ik zit vaak zat naast hem op de bank met de laptop op schoot. Hij leest ook wel eens een stukje mee of ik vertel hem iets wat hier geschreven wordt. Zowel maffe verhalen als advies bij peuter/kleuter gedeelte.

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ja natuurlijk weet hij dat!
    Hij snapt de lol er níet van.. Maar dat mag de pret niet drukken

20. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dat weet hij maar hij kan toch geen Nederlands lezen dus boeiend.. Maar ehm.. Hij vraagt wel waarom ik daar nog steeds op zit.. Ja uh.. Vrouwen forum, ik val hem toch ook niet lastig waarom hij op reddit zit ofzo.. pff..

Deel Deze Pagina