mijn man weet het ook zit hier al vanaf januari 2008 tot op heden en hij vind het prima leest zelfs soms gezellig met me mee ....zit heel vaak te kijken bij zwangerschaps testen wel of niet zwanger ....en manlief zit te kijken tot ie een ons weegt maar ziet dan niets terwijl er echt wel een streep staat
Ben alleen, maar mijn ex man wist het wel bij onze 3 kinderen. Had er ook geen problemen mee. Moest ik zelf weten haha...
Die van mij weet t ook, lees soms wel eens iets voor, maar meestal interesseert het hem weinig.. Toen ik net zwanger was en hij actief ging inlezen zei hij, met alles dat ik zoek komt dat forum eigenlijk als eerste omhoog! Dus er zal vast wel goede tips staan
Ja hoor, hier weet mijn man het ook. Why not? Ook hij leest idd wel eens mee. Soms is zo'n forum gewoon heel handig!
Wat me opvalt.. ik lees nu al een aantal keer: "hij heeft er geen problemen mee". Maar dan vraag ik me af waar hij uberhaupt problemen mee zou kunnen hebben eigenlijk. Wat voor problemen zouden dat dan moeten zijn? En, als er al problemen mee zouden zijn, zouden jullie er dan ook echt mee stoppen? Kan me er gewoon niets bij voorstellen, zeg maar.
Dat snap ik ook niet zo goed. Misschien bedoelen ze dat ze zoveel tijd op zp zitten dat hun man daar een probleem mee zou hebben? Beetje verslaafd aan zp? Of zouden de mannen bang zijn dat hun seksleven of iets anders persoonlijks op dit forum terechtkomt? Voor dat eerste hoeven ze niet bang te zijn (mag toch niet op dit forum) en de meesten hier passen er wel voor op om al te persoonlijk te worden.
Dat zei mijn man inderdaad ook! Maar hij vond het hoogst irritant en niet erg betrouwbaa, omdat iedereen iets anders zegt haha.
de mijne vindt het ook erg irritant en onbetrouwbaar. maar wel leuk dat ik er plezier van heb. Hormonenmonsters zegt hij
Haha jep, al sinds we proberen voor een kindje. Nu ik zwanger ben vraagt hij bij alles wat ik voel en niet voel "oh hoort dat erbij?" "Heb je het al op het forum besproken dan?!" Hahah
Ja, laatst moest hij lachen over het aantal berichten wat ik hier heb geplaatst, hij vond het bewonderenswaardig.
Ja dat weet hij. Hij is zelf niet zo handig met computers en interesseert zich er niet zo in dus hij snapten er eerst niet zo veel van. Hij dacht altijd dat het alleen maar ging over zwanger worden dus toen het bij ons niet lukte zei die wel eens : je moet je niet zo gek laten maken op die pagina haha. Toen heb ik hem het eens laten zien dat het meer is als alleen zwanger zijn of worden Nu lig ik wel eens helemaal in een deuk en dan vertel ik het hem maar hij snapt nooit echt wat ik zo leuk vind eraan haha. Maar hij vind het allemaal prima hoor zou niet weten waarom hij het erg zou vinden.
Ja hij weet dat ik hier op zit... sterker nog hij heeft er nogal een handje van om zelf ook dingen te lezen zonder dat ik dat weet! Dus... als je dit leest, GET OFF!