Haha ik bedenk me dat hij in het begin ook vroeg: schatje hoe is t op t forum? Ben je al Elite Member? 😝
Mijn man plaatste zojuist dit op mijn FB tijdlijn dus ja, hij weet dat ik hier zit en wat hier zoal besproken wordt XD This 10 Little Monkeys Parody Is The Best Thing You'll Read, Maybe Ever Scary Mommy
Man weet het, maar heeft slechte ervaringen met forums Ik doe het nu maar effe stiekem.... Heb het gewoon nodig
Ja dat weet mijn man en als dan wel eens langs loopt en hij ziet dat ik hier nog steeds lid ben ( ben ik al sinds 2005 namelijk ) dan zegt hij '' Tjiesus, ben je daar nou nog steeds lid? ZP is echt zoooooooooo 2005 '' hahaha Boeit hem dus geen zak dat ik hier nog steeds af en toe rond neus
Ik wist niet of ie het wist.. Schaaat, weet jij dat ik op ZP zit? Hoezo dan; nou dr is een onderwerp over met die vraag Oh .. nouja schijnbaar wel.. Dus ja hij weet het. Overigens ook een gezellig groepje gehad om mijn zws door te komen en aan dat groepje wat kletsvriendjes overgehouden in real life. Dus het komt voor hem niet volslagen uit de lucht vallen
Hier weet hij het ook maar interesseert hem echt niets. Hij vind het maar som vrouwen gewauwel geloof ik
Ja geen geheim hoor! Juist wel fijn om ervaringen te horen als we zelf onze vragen ergens bij hebben!