Ja hoor. Ik zit zo vaak naast hem op de bank op deze pagina. Hij ziet het dan toch. Hij vindt het prima hoor. Ik zou t raar vinden als je man het niet weet
\ Nouja, mijn man hoeft heus niet PRECIES te weten wat ik allemaal doe, er zijn best dingen die ik niet met hem deel. Maar ik zie niet zo goed in waarom nou juist DIT is zou moeten zijn wat je verzwijgt. Ik bedoel... wat voor last zou hij daarvan kunnen hebben?
Geen idee eigenlijk. Hij heeft vrij weinig met computers en internet, denk dat hij het nutteloos geklets vind
Yip, hij weet het. Hij weet het ook wanneer ik wat post, en wat ik dan gepost heb. En soms kunnen we lekker discussieren over andere posts. Hij is tenslotte mijn klankbord
Ja mijn man weet het ook en heeft er geen problemen mee. Vraagt wel eens hoe het met m'n virtuele vrienden gaat en soms laat ik hem ook weleens wat lezen.
Ja hij weet het wel. Maar hij wil niet dat ik alles erop gooi alsof ik daar naar luister. Soms lucht het weleens op om hier even te spuien.
Mijn man weet het. Zit hier al vanaf 2006 mee te lezen en lid sinds jan 2007. Vind het ook prima hoor
Mijn man weet het ook, ik zit hier al best lang, dus dat zou moeilijk geheim te houden zijn . Maar ik zou ook niet weten waarom hij het niet zou mogen weten.
Ja hoor, vaak vertel ik ook wat ik lees en dan probeert hij heel geinteresseerd te zijn maar het lukt hem niet
Ja hoor. Heel soms komt hij mijn naam, of een topic tegen waarin ik heb gereageerd. Dit n.a.v. vragen die hij googled m.b.t. baby zaken
Ja hij weet het en het boeit hem niks. De reltopics wil hij wel graag mee lezen, alleen maar voor de lol.