Ja al vanaf de eerste dag. Soms zou hij willen dat er een afkickkliniek bestond voor zp En soms zegt hij dat ik dit of dat maar eens moet vragen op dat vrouwenforum En heel soms leest hij een een fighttopic. Of ligt hij op de grond van het lachen als het jaarlijks topic "hoe gebruik jij je wc papier" of van die toestanden waar honderden heel serieus op antwoorden
Hier laat ik hem regelmatig dingen lezen of ik lees wat voor. Sons reageren we dan hetzelfde. Dus of met verbazing of irritatie enz. Hij zegt vaak het is net het echte leven. Gemuts en betweter
Ja hoor, alleen met de groep meimamas 2013 zitten we ook op fb. Daar weet ie meer van... Dit noem ik dan het grote forum.. Hij leest niet, maar vertel hem wel es iets en hij vraagt ook wel es, wat zeggen ze op het forum over bepaalde kwesties die dan te maken hebben met siem
Ja, hij weet dit. Sterker nog, als we ergens mee zitten qua de kinderen zegt hij wel eens "vraag het eens op dat forum?"
Ja, bespreken wel eens wat topics die hier voorbij komen, onder andere het topic over fabianm, hij snapte die 2 weken cadeau ook niet echt. Daarbij hebben hij en zijn ex vrouw in de mmm gezeten (niet de reden van scheiding). Dus hij kon de site wel van zijn eigen speurwerk.
Ja hoor, hij leest of luistert ook vaak mee. Als hij er af en toe genoeg van krijgt vraagt hij weleens grinnikend of ik weer met "de zeurende mama's" bezig ben.
Daar kan hij niet omheen hoor, ik zoek hier regelmatig de "grappige" topics op en dan rollen de tranen over mijn wangen... al zou ik het willen kan ik het nog niet hahaha En als we een discussie hebben (zoals de paasdagen nu haha) dan vraag ik me altijd af of ik erg onredelijk ben in sommige dingen en jullie helpen ons dan om een realistisch besluit te nemen.
Ja hoor, hier al veel nuttige informatie weg gekregen. Dan is het weer, hey poppie ik las op het forum .... Dus ja en ook toen we voor onze zoon in de mmm zaten, werden er een boel vragen beantwoordt. Dan was het van Masami, weet je dit of dat en dan keek ik hier of er wat info over op stond
Ja hier ook. Hij begrijpt er alleen niets van. Hij vind het vooral onzin haha. Maar verder gewoon prima hoor.