ja hoor, daar kan hij echt niet om heen. Soms vraagt hij mij wat, wat ik zo niet weet en stel ik de vraag gewoon hier.Hartstikke handig, maar verder heeft hij er weinig mee
Die "vraag het eens op je forum" is zo herkenbaar! Er zijn een aantal dames die 'nee' gestemd hebben. Ben heel benieuwd waarom niet!
Hier wist hij het in eerste instantie ook niet tot hij vroeg met wie ik toch steeds zat te chatten Uitgelegd dat het dat niet was en waarom ik erop zat, hij vind het niet erg, maar snapt nu wel dat ie af en toe de opmerking 'ja maar dat was toen zo en zo' even in moet slikken want dat is niet altijd leuk om te horen Hij heeft al een kindje van 6 en denkt daarom alles beter te weten
Ik ben ook heel benieuwd. Ik heb het hem ook gewoon verteld, ik zou niet weten waarom niet. hij dacht een keer dat ik met een if andere vent zat te appen, maar ik zat dus op het forum te typen gelukkig heb ik z'n zorgen zo weg kunnen nemen 😂
Ja, zit ik weer eens met een half oor naar hem te luisteren en dan is het "zit je weer op je forumpie" haha. Soms als discussies echt te grappig worden lees ik stukjes voor, leedvermaak Heb in mijn zwangerschap wel eens een "forumverbod" van hem gehad omdat ik echt panisch werd na het lezen van verhalen in de vlinderlounge, werd echt angstig en was er continue mee bezig. Maar verder vind hij het best, kan hij tenminste ongestoord op de playstation als ik op zp zit haha
Ja hoor, hij vindt het prima. Hij vindt het fijn voor mij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en tips en adviezen kan vragen/lezen.
Ja...en toen we in oktober/ november in een achtbaan zaten met B.* heeft hij ook wel de ervaringsverhalen in de vlinderlounge gelezen. Nu zitten we in een onderzoekstraject voor de miskramen en zegt hij ook vaak om advies van het forum te halen.
ja! en hij snapt niet echt wat ik hier moet nu ik niet meer zwanger ben! hihihihi maar is zoveel te kletsen hier