jazeker! volgens mij vindt hij het wel handig "kletst jij maar lekker met die meiden" dan hoeft hij het niet te doen haha soms zegt ie wel dat ik niet geloven moet wat ik allemaal lees. en dat gaat dan over bijv wat wel of niet goed is voor je kindje of zo. dan denk ik "natúúrlijk geloof ik dat wel" ik bedoel, ik denk heus zelf na, maar je krijgt hier ook goede tips en adviezen. soms denkt hij daar het zijne van. maar laat hem maar lekker denken!
Hier weet manlief ervan.. deel sommige dingen die ik hier lees ook met hem. En soms zit ik in bepaalde topics echt letterlijk te huilen van het lachen.. tja dan kun je er ook niet onderuit..
Ja mijn man weet er van. Die laat ik soms ook topics lezen zeker als het van die lachwekkende dingen zijn
En als hij het nou niet best had gevonden? Ik zou niet weten waarom ik hier geheimzinnig over zou moeten doen, is toch mijn zaak verder.
Ja man weet ervan. We bespreken topics waarna hij soms vraagt hoe het met ts is of er nog nieuws is. Ook hier komt de 'vraag het is op het forum' wel eens voorbij.
Ja, en ik vertel hem ook regelmatig welk onderwerp me nu weer bezighoud. Hij snapt me wel als ik soms brul van het lachen door het marktplaats topic of ernorm verbaast ben over sommige reacties, zoals toen die meid die haar vriend "betrapte" met een odol onder de douche. Hij trootst me als ik echt in tranen ben door topics oa die van Micchan, Ellie en andere vlindermama's.
Yep Hij vraagt zich soms wel af waar we het dan allemaal over hebben. Ik weet bijv niets van leuke films. En dan wil hij een leuke film huren, en dan ineens weet ik allemaal titels van mooie films