Ja, heb hem wel eens via Google naar het forum zien klikken. Hij wist het wel heel snel te vinden haha . Om tips en ervaringen te zoeken. Overigens kan hij niet inloggen, hij kent mijn nickname ook niet.
Nouja, bij sommige verhalen die hier voorbij komen kan ik me voorstellen dat hun man er niets van weet.. Brrr
Ja hij weet het. Hij noemt het: vrouwengeneuzel forum Maar hij merkt ook dat het mij ook erg heeft geholpen en dat ik nog steeds veel heb aan dit forum.
Mijn vriend weet het ook al vanaf dag een (ben hier al langer lid geweest), maar hij vindt het ook een nutteloos tijdverdrijf. Ach ja ...
Jep? Hij vindt het niet altijd leuk! Maar ach, hij is zo vaak weg ik vertel ook wel eens dingen over het forum, vooral de grappige, de 'vervelende' vindt hij 'te zwaar'
Ja, het staat gewoon heel vaak open terwijl ik van de computer weg ben en dan klikt hij het weg of opent hij een nieuwe tabblad. Ik heb er ook gewoon over met hem.. We zijn heel open over ons gebruik op het internet en ik verberg niets voor hem. (Tenzij ik een kado voor hem uitzoek haha)
Jep, denk niet dat ie het wat vindt. Maar zolang m'n eierstokken niet te hard gaan rammelen is het goed haha.
Nee het interesseert hem ook niks.. Maaaar vandaag vroeg mijn zoon mama waarom zit jij op zwangerschapspagina terwijl mijn zusje al vier jaar is!!! Tja haha eg dat maar uit. Nou omdat ik dat nog leuk vind. haha.
Ja hoor, vraagt die of 'sneeuwpop' weer iets heeft gepost..... ( sorry sneeuwpop...) En als je dan kijkt met welke forumnamen je serieus communiceert is het ook wel humoristisch eigenlijk......