Buikpijn & Laatste Loodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1ste Wondertje, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Hoi Meiden,

Weet niet of dit topic al bestaat, ik kon het niet vinden.

Toen ik vanochtend opstond had ik een vreemd weeig (sorry voor spelling - is vast fout) gevoel in mijn maag / buik.
    Nu heb ik de hele nacht last gehad van harde buiken. (Heb ik trouwens alleen 's nachts). :(

Maar nu krijg ik me toch een buikpijn, en net had ik diarree... :( Vind het zo vreemd. Hoort het bij de zwangerschap? Of zou het gewoon een buikgriepje zijn. Zenuwen heb ik niet. Dus dat kan het niet zijn!

Wie heeft dit ook meegemaakt?

xxx

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb sinds 36 weken ook vaker van die vage buikkrampen i.c.m. harde buiken. Alsof ik hoognodig voor de grote boodschap moet, maar het voelt ook als verstopping. Heel vervelend gevoel dus..

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Heb het hier toevallig woensdag met de VK over gehad. Zij zei dat in de laatste weken je weer een hormonen stoot krijgt waardoor je meer harde buiken, krampen, darmklachten ed krijgt. Allemaal voorbereiding op de bevalling maar het zegt helaas nog niks over wanneer het gaat gebeuren.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hmmm, dat verklaart een hoop!!!
    Mijn VK vraagt elke keer of ik nog vragen heb, maar vergeet dan altijd mijn kwalen te melden :D

Vooral die darmklachten klinkt bekend.
    Man oh man.... ik was vanaf week 35 zoooo verstopt.
    Nu gaat het weer goed, maar die buikkrampen alsof ik verstopt ben, blijft.

5. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Die darmen zijn echt een ramp he! Zoooooo irritant die verstopping dat ik blij ben als ik een paar dagen later weer flink aan de diarree ben :$ Dan heb ik tenminste altijd weer even het gevoel dat het leeg is daarbinnen haha!

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Dat had ik dus ook!!!
    Ik wenste echt diarree, hahaha!
    Liever makkelijk leeglopen dan een uur op de wc zitten zonder resultaat, maar wel onwijs het gevoel hebben dat je iets kwijt moet :p

En het langdurig zitten op die pot doet pijn aan mijn buik!

7. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Ik heb dit elke dag als ik opsta! Maar als ik dan naar het toilet ben geweest, gaat dit gevoel vaak gelukkig weer weg.

Wel heb ik sinds een paar dagen 's avonds vaak zo'n raar gevoel in mijn buik (een beetje tegen het misselijke aan, zeg maar) en dat houdt dan de hele nacht aan. Zal vast wel komen omdat de kleine met haar voetjes ligt te drukken..

8. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Thanks meiden voor jullie reactie. Het is dus heel normaal. :D Gelukkig! Wel vervelend maar normaal. hahaha

Ik heb het niet echt gepaard met harde buiken, want die komen bij mij alleen 's nachts. :(:(

@mijnkleine,

Jammer dat het geen indicatie geeft tot bevallen. :( Maar misschien ook maar beter anders gingen we allemaal zitten wachten.

xxx

Deel Deze Pagina