Ik ben benieuwd of jullie een baan hebben en wat jullie functie is. Werk je full- of parttime? Mocht je niet te concreet willen zijn is de branche ook voldoende
Kinderopvang! Is sinds oktober geopend nu ga ik natuurlijk opmerkingen krijgen als in deze tijd? En hoe gaan jullie dit doen? Ja in deze tijd in onze stad was maar 1 organisatie ouders hadden niks te kiezen.. Dure prijzen en niks flexibel te regelen kdv waar ik ga werken bied andere vormen van opvang aan waardoor we uniek zijn. Vast personeel op de groep en geen invalmedewerkers maar vaste medewerkers die elkaar vervangen bij ziekte etc. Omdat we nu aan de start staan nog geen vaste werkdagen kindaantallen moeten nog oplopen. Straks ga ik 3a4 dagen werken, dochter kan en mag mee dus voor mij ideaal!
Ik ben parttime gastouder, voor mij de ideale combi...ik blijf mijn werk kunnen doen en ben daarbij thuis voor mijn kinderen wat ik heel belangrijk vind.
Ik ben thuismama en werk parttime als vrijwilligster in de bibliotheek, geef techniekles aan de kleuterklas bij mijn zoon op school, ben vrijwillig moderator op een forum voor 50plussers van omroep max, onderhoud de communicaties voor de inzamelingsactie van toners en mobieltjes voor de VOKK en om een zakcentje te verdienen maak ik zo nu en dan een website voor een bedrijf. O ja, ik heb ook een eigen webwinkeltje waarin ik mijn zelfgemaakte haak-creaties verkoop. Geloof dat dat het zo'n beetje was (toen ik nog als ICT-er werkte had ik het minder druk hahaha)
Teamleidster op de crediteurenadministratie 28u per week en ik doe de administratie en bijhouden van de websites/ social media pagina's van de bedrijven van mijn vriend. Ik hoop tzt mijn vaste baan te kunnen op zeggen en helemaal bij m'n vriend te werken.