werkzaamheden voor de deur

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Er zijn bij ons werkzaamheden voor de deur bezig. Ze hebben de hele stoep open gehaald en voor onze oprit weer dicht gegooid. De andere plekken staan nog open.

Nu hebben ze het zo dicht gemaakt dat onze oprit uitkomt op een hele diepe waterplas. Niet erg fijn met kleine kinderen die in en uit lopen natuurlijk.

Nu wilde ik ze vragen om dat weer een beetje op te hogen zoals het normaal was zodat we niet tot onze enkels in de plassen staan als we de oprit aflopen maar telkens als ik het wil vragen zijn ze er niet. Ze hebben hier nogal een tropenrooster denk ik.

Ze zijn er alleen in het ochtendspitsuur en dan kan ik echt niet naar buiten lopen.

Kan ik dit via de gemeente oplossen ofzo? Hoe zouden jullie dit doen?

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik zou inderdaad de gemeente even bellen.

Hier een beetje hetzelfde gehad maar heb de werklui toen wel kunnen treffen en ze hebben het toen netjes opgelost :).

3. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Foto's maken en contact opnemen met de gemeente.

Misschien hebben ze het tijdelijk dichtgeggooid en moeten ze er nog een keer zijn?

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Dat zou kunnen inderdaad, vermoed alleen van niet want ze hebben de leidingen al gelegd en de paaltjes die geplaatst moeten worden moeten op de stukken die nu nog open liggen.

Ik heb ook geen idee tot wanneer ze bezig zijn anders had ik wel gewacht maarja zometeen zijn ze weg en dan moeten ze alsnog terug komen, dan is het makkelijker om het op te lossen terwijl ze er toch nog bezig zijn natuurlijk.

Deel Deze Pagina