Ja 1 x per dag dr brown en de rest met tepelhoedje, het is niet anders . Hoop dat het voor jou ook werkt ! Wel als de voeding echt bijna klaar is haal ik m eraf zodat ze nog even ´echt´aan de borst kan
Ja lijkt mij ook fijn. Ik vind dat (misschien raar) zo'n heerlijk gevoel als hij lekker ligt te drinken! Komt niet vaak voor helaas...wanneer geef jij de fles? 's Morgens of 's avonds? En waarom een keer de fles eigenlijk? .
Ik vind het ook heerlijk zonder dat stuk plastic hihi Om te voorkomen dat ze flesweigeraar wordt, maar dit deed ik pas vanaf week 6. Meestal sóchtends dan kolf ik als ik met de oudste al beneden ben zij slaapt meestal dan nog en geef dan direct de fles. De Dr brown brede hals fles is enkel bij bol.com te koop dacht ik. Misschien kan je dan direct tepelhoedjes kopen zit je boven de 20 euro besteed bedrag en hoef je geen verzendkosten te betalen. Heb je t morgen al in huis. Ik heb trouwens ook de Alecto flessenwarmer gekocht (hier past dr brown in) omdat ik steeds bang was te warm te verwarmen en dan gaan er belangrijke stoffen kapot..
ik had het tepelhoedje wel een maat te groot, had de LK bewust gedaan. De vaculess-fles werkte hier goed, is iets goedkoper dan dr Brown. Wel even wennen aan het zakjessysteem maar was hier de enige fles waarmee hij langer dan 3 min. over 120cc deed.
Haha ok thnx! Heb hem nu een aantal keer in die houding gevoed maar hij slikt nog steeds lucht. Lijkt wel minder last te hebben maar dat kan ook toeval zijn...
Mijn LK is heel erg tegen tepelhoedjes. Ik mocht het niet gebruiken! Is het een idee om heel even te 'ontkoppelen' op het moment dat je je tsr voelt? Je beeb zal eerst wel protesteren maar nadien wordt ie dat gewoon dat de tepel soms heel even een pauze neemt. In ieder geval zo horizontaal mogelijk blijven voeden. Wat betreft het gulzige drinken aan de fles, dat herken ik ook... Onze kindjes zijn het zo gewend van te moeten schrokken dat ze het ook automatisch met een fles doen...
@annekijn Ooh echt? Waarom? Ik haal hem inderdaad regelmatig los, leg hem dan tegen me aan op mijn borst om te boeren en steek snel mijn vinger in zijn mond anders hebben we ruzie... dan heb ik binnen vijf minuten een megaboer te pakken (als hij niet keihard huilt...) Maar vaak bij het loshalen slikt hij ook weer lucht in...dus dat is ook altijd heeel goed naar hem kijken en op precies het juiste moment loshalen...