Weet me geen raad!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pierlala, Mar 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Als je baby zoveel huilt dan zeker niet ervoor kiezen om dan maar te laten huilen. Dan is er iets aan de hand of je baby is echt een huilbaby en heeft gewoon veel aandacht van mama nodig. Heel lastig omdat je alleen bent maar laten huilen zou ik niet voor kiezen. Een beetje huilen voor het slapen gaan is heel anders dan dit. Wel goed dat je zelf verder zoekt en kijkt wat je nog meer kunt doen. Tips anders dan een osteopaat kan ik je niet geven maar wens je wel veel succes met de kleine uk!

2. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik ben met de oudste bij een osteopaat geweest voor haar Krampjes, heeft super geholpen.

Met de jongste loop ik nu bij een chiropractor, ze heeft het kiss-syndroom en nee ze huilt niet meer heel veel maar kan idd niet in slaap komen, is heel onrustig, drinkt moeilijk, als ze slaapt is het max 30 minuten en verder niet of ze moet bij me liggen dan slaapt ze wel! Hier ook reflux maar dat is al een stuk minder geworden!
    We hebben pas 1 behandeling gehad maar ik merk nu al goed verschil!

ik heb trouwens niet alles gelezen en wellicht is het aan gezegt.

Succes

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik lees dat hij lactulose krijgt. Dit kreeg mijn dochter ook vanaf haar geboorte (zal ons verhaal even achterwege laten).
    Hier krijgen baby's kramp van, erge kramp.
    Ik zou je willen aanraden om te vragen om Forlax junior.
    Het is vanaf 6 maanden, maar onze dochter kreeg het al veel eerder.
    Wat een verademing voor haar!

Lactulose is echt ROT spul!

4. monedoos

monedoos Actief lid

Mar 12, 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    lactulose omzetten in forlax junior.
    voeding omzetten in of alleen bv en zelf koemelkvrij leven
    of alleen fv en dan neocate krijgen(mocht je in utrecht wonen mag je gerust van ons een blik hebben).

Ons meisje moest ook zoveel huilen 3mnd lang !
    Binnen 3 dagen was het probleem weg met bovenstaande tips.

5. Pierlala

Pierlala Lid

Feb 10, 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal de kinderarts om het recept vragen. Ik geef nu nog gecombineerde borst/flesvoeding. Maar ik ben van plan niet heel lang meer borstvoeding te geven. Maar ik vind het wel makkelijk, want je hebt het altijd bij je. Het is trouwens niet zeker of hij welk KMA heeft.

Share This Page