Zeer goede ervaringen mee,ik zou het absoluut aanraden! Wel goed uitkijken dat je bij een goede therapeut terecht komt.
Ja, hier klopte de uitslag. Op moment van testen reageerde Thirza behalve op koemelk ook nog op ei en soja, maar de test gaf aan dat ze daar niet allergisch voor was en enkel voor koemelk. Dat klopte dus.
Ik overweeg ook bioresonantie. Wat voor allergie denk je dat je zoontje heeft? Hoe weet je eigenlijk of je een goeie te pakken hebt?
Ik denk koemelk,geef nu sinds 2dagen friso pep en hij is van zijn verstopte neus af alleen spuugt hij nog wel,dik het wel in. Op het dagverblijf hebben ze hem perongelijk een kracker gegeven en hij wou niet slapen/liggen en huilen dus ook kreeg hij een rode wang met een hele schrale huid. De algemene onrust is wel weg,eczeem nog niet maar het heeft een tijdje nodig dus we wachten af!
Hier ook gedaan en ook hier klopte het. Koemelk was al bekend, aan soja twijfelden we maar bleek positief. Daar kwamen ei en chemische zoetstoffen nog bij. Geiten-en schapenzuivel was veilig volgens haar. Dit pasgeleden langzaam geïntroduceerd en inderdaad geen problemen. Ik was van plan binnenkort weer te gaan alleen heb ik nu strikte bedrust in deze zwangerschap. Eens kijken hoe ze er nu voor staat. Rond haar 2e wordt koemelk weer getest.
Mijn oudste is 1x geweest bij een BRT. Ik vond dit superzweverig, de therapeut was vaag en ik vond het een kwakzalver. Mijn zoon moest een uur (!) stilzitten op een elektrodenmatje op mijn schoot. Daarbij moest hij een koperen bal vasthouden (mocht dit niet in zijn mond stoppen, was een flink gevecht). De elektroden zouden ook mogelijke allergien opvangen van mij (heb er diverse). Daarna kreeg hij 2 flesjes met druppeltjes waarbij niet gezegd werd hoeveel druppels er gegeven moesten worden en wat er in zat. Daar ben ik niet meer teruggeweest. De allergien die eruit kwamen klopte wel. Ws heb ik een wazige therapeut gehad, vrienden van mij waren bij iemand anders geweest en die hadden een goede ervaring.
Wij waren bij een diëtiste die ook natuurgeneeskunde heeft gestudeerd. Zij werkt met een pendel en buisjes en ik moest een buisje in mijn zak doen dat ik het niet verstoorde en mijn dochtertje zat op mijn schoot. Geen dingen voorgeschreven alleen voedingsadviezen. Daarna ging ik zelf en daar kwamen andere dingen uit dan bij mijn dochtertje.