haar verven en zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wie weet of dat prima kan?

Ik ben nu een jaar bezig met mijn haar uit te laten groeien en begin het nu wel erg saai te vinden! Nu wil ik dus weer highlights in mijn haar, kan dit als je zwanger bent!

Tuurlijk kan ook nog 6 weekjes wachten, maar heb nu juist de tijd! Ikke verlof en zoontje naar kdv! En vind mijn haar echt niet leuk zo!

Pakt de kleur wel goed? (blonderen wordt het dan!)

kus miek

2. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ervoor gekozen om het niet te doen.
    Maar de kapper gaf aan dat het prima kan.
    Zei had het ook tijdens de zwangerschap gedaan en haar vk had aangegeven dat dit prima kon.
    Zou wel even met je kapper overleggen of het blonderen ook kan.
    Even voor de zekerheid.

Lekker laten verwennen.

3. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kapster en vk gaven ook allebei aan dat het prima kon !

4. Alita

Alita Niet meer actief

tuurlijk kan dit!!!!

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja hoor, lekker doen! Het is echt een hardnekkige fabel dat dit schadelijk zou kunnen zijn. Daar is helemaal geen aanwijzing voor.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb in me vorige zwangerschap ook highlights gedaan dit was echt verkeerd uitgeslagen !! werd grijs ipv blond
    nu heb ik gewoon heel me haar donkerder gedaan en nu was er niks aan de hand

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Oei..als ik dit lees, durf ik niet hahaha
    Wil juist mijn haar met highlights doen omdat ik vorige week 1 hele grijze haar ontdekt heb! SCHIK!!!!
    Maar als ik dan grijze plukjes krijg..mmm nee bedankt!
    En mijn hele haar verfen dat wil ik dus juist niet meer, nu na een jaar eindelijk van die nare uitgroei af!

Zal wel even informeren bij de kapper zelf!
    Ik heb overigens donkerblond haar, misschien dat dat nog uitmaakt???

kus miek

8. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begreep juist dat het wel kon, het is totaal niet schadelijk....maar de kleur kan anders uitpakken dan verwacht.

9. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap kleurspoelingen genomen. Ik heb alleen geen blond gedaan, dat vond ik wel een beetje eng, omdat juist met blond de kleur finaal anders kan uitpakken, zo vertelde de kapster mij, dus ik heb op safe gespeeld en de hele zwangerschap met een mooi donker koppie doorgebracht.

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hier ook blond erdoor en ging prima :D kapster heeft bij wel iets eerder gekeken hoe het eruit zag dan ze anders zou doen, maar verder ging het gewoon goed en heeft ze het hetzelfde als "normaal" gedaan.

11. Alita

Alita Niet meer actief

Het is idd helemaal niet schadelijk maar het kan idd wel verkeerd uitpakken door je hormonen.
    Zo zijn er ook vrouwen die een permannent laten zetten maar ongi zijn en hierdoor pakt de permanent niet...komt allemaal door hormonen.
    Gewoon lekker bij de kapper laten doen en je laten adviseren, als het dan niet goed uitpakt zorgt de kapper dat het goedkomt!!!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ik heb mijn haren vorige week nog laten blonderen, en het ziet er hetzelfde uit als altijd hoor.
    Ook hier zeiden de verloskundige en kapster allebei dat het geen probleem was.
    Gewoon doen hoor als je wilt..

13. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb m'n haren ook al 3x laten verven/oplichten deze zwangerschap en is altijd goed geslaagd. Kapster zei ook dat het totaal geen kwaad kon, anders zouden zij ook niet mogen blijven werken als ze zwanger werden want ze hangen de hele dag boven die producten en ondanks handschoenen komen ze er toch ook wel mee in aanraking.

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    wat de rest ook al zegt!... geen probleem..... Het kan alleen zo zijn dat de verf wat minder goed pakt....
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap mijn haar ook van donkerblond naar licht blond geverft maar dat ging prima!

15. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Er zijn mensen (ook vk) die vinden dat het slecht is, maar ik heb het er toch echt niet om gelaten!
    Deze week nog snel ff geverft, ben ik nog mooi in mn kraambed!

Zou het gewoon doen!

16. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik blondeerde elke 6 weken mijn uitgroei maar tijdens de zwangerschap werd het afgeraden door mijn verloskundige omdat zoals zij zei er geen wetenschappelijke onderbouwing is of het wel of dan wel niet schadelijk is en er dus niet voldoende zekerheid over is.

Highlights was geen probleem volgens haar omdat deze niet in direct kontakt met hoofdhuid en bloedbaan komen.
    Heb mijn haar voor de kerst laten highlighten, heel lichtblond, en het heeft goed uitgepakt, geen enkel probleem :) .
    Laat het nog een keer doen net voor de bevalling.

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben zelf kapster en je kan gerust highlights laten zetten hoor!! Vooral als je gewoon met blondering laat doen kan weinig mis gaan.
    Verf kan als je zwanger bent soms niet helemaal goed pakken maar bij de meeste pakt het wel gewoon goed. En je hoeft je eigen niet druk te maken dat het schadelijk is want dat is het niet! Dus lekker doen meid..
    Wij krijgen vaak zwangere vrouwen in de kapsalon die hun haren laten verven, en allemaal nog goed gelukt:D..

x goldy

Deel Deze Pagina