Weet niet goed waar ik mijn vraag kan stellen over Reuma

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dienares, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ik zou toch door zeuren om een second opion ofzo, bij mij hebben ze er werkelijk 4 jaar over gedaan om te vinden wat het was,
    en een andere arts dan mijn eigen huisarst zei reuma en dan kijken wat voor bij reumatoloog,en bloed was ook altijd helemaal in orde,tot ze het een keer naar amsterdam stuurde en daar was opeens heel veel reuma factoren,
    wat een orthopeed doen kan weet ik ook niet ..?

2. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Jah, ik ga toch door tot ze wat vinden. Ik heb gebeld met het zkh voor een afspraak bij orthopeed. Ze gaan in ieder geval foto's maken. Dat is al een stap vooruit. Ik denk dat als die niets voor mij kan doen mij dan of terug stuurt naar huisarts of doorstuurt naar reumatoloog. 15 september is die afspraak. dus afwachten maar.

3. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Trouwens, ik heb een briefje gehad van UWV voor re-integratie.
    Wie weet hoe dat gaat? Gezien mijn klachten, en ik zwanger ben en een kind van 11 maanden thuis heb, ben ik niet in staat om te werken.
    Ik heb naast bovenstaande klachten ook last van flauwte, duizeligheid, maagzweer, ben een paar maanden geleden geopereerd aan galblaas (klachtne zijn dr nog steeds), verder regelmatig blaasontstekingen en candida infecties, ook last van rugpijn en bekkenpijn (zie andere topic), en ik heb inmiddels 3 misrkamen gehad die voor trauma hebben gezorgd.
    Ik weet niet wat UWV van mij verwacht. Wie heeft ook met hun te maken gehad? En kan mij meer vertellen?

Deel Deze Pagina