vijfde ziekte en veel slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Savita, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Niels heeft de vijfde ziekte, hij heeft er totaal geen last van, behalve wat uitslag merk je niks aan hem.

Hij slaapt alleen de afgelopen drie dagen een stuk langer; non-stop van half acht 's avonds tot een uurtje of half negen/negen uur 's ochtends. Kan dit hiermee te maken hebben of heeft hij misschien een nieuw slaap ritme ontdekt (normaal is hij nl om half 7/7 uur wakker en vaak ook nog een paar keer 's nachts)?

Ik vind dit ritme wel lekker namelijk en hoop eigenlijk dat het blijvend is ;).

Groetjes,

Savita

2. luna2005

luna2005 Lid

18 jan 2009
    33
    0
    0
    Misschien een stomme vraag, maar wat is de 5e ziekte?

3. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    ja ik lees ook ff mee ik wil ook wel graag wten wat de 5de ziekte is!

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    http://www.huidinfo.nl/vijfde%20ziekte.html Hier wat info over de 5e ziekte!

@Savita, zou kunnen dat hij wat meet slaapt door de 5e ziekte. Zijn lichaam moet toch werken om weer beter te worden.
    Misschien is het indd. toeval (maar het is toch wel lekker als hij zo goed slaapt). En misschien blijft het wel zo ;)

5. Vanochtend was hij weer om 7 uur wakker, denk dus dat het tijdelijk was, helaas.

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    hmm zou jammer zijn..was juist zo lekker
    maar hij is hier ook niet iedere dag op de zelfde tijd wakker. Gisteren 7.00u en vanmorgen was het 8.15u.

7. Ik wacht het gewoon rustig af, je doet er toch niks aan ;).

Deel Deze Pagina