Ja en o stresskip

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Annina, 6 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annina

Annina Lid

6 jul 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo:)
    Vanmorgen werd ik veel te vroeg wakker, een dag te laat en na een testje blijk ik zwanger te zijn! Het is waarschijnlijk 2 weken. Nog een testje, digitaal, in de middag gedaan en dat was ook positief.

We zijn er heel blij mee, maar ik vind het ook redelijk eng, gezien het onze eerste is. Ik bevat het ook nog niet helemaal.

Nu het stresskip gedeelte, ik had een paar slokjes rode wijn op precies twee weken geleden en mijn gastvrouw had ook wijn door het eten gedaan. Is dat echt heel erg? Ik lees zulke ontzettend wisselende dingen... Ben zo gestrest!
    Meteen begonnen met foliumzuur en ik ga natuurlijk geen druppel meer drinken.

Groetjes Annina

2. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    En het is niet erg hoor, had ik bij mijn eerste ook. Twee dagen voordat ik ongesteld moest worden had ik wijn op. En mij eerste vraag aan verloskundige was ook over dat wijntje:D zat er echt heel erg mee.

3. angela8923

angela8923 Actief lid

11 apr 2016
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat de daadwerkelijke bloedstroming wat je gaat delen met de baby pas in week 6 in gebruik wordt genomen. Dus het kan gelukkig geen kwaad, gewoon niet meer doen vanaf nu :)

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben wrs ook zwanger geworden juist toen ik een wijntje dronk. Ik had nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn.

5. Annina

Annina Lid

6 jul 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    O gelukkig:') had echt even geruststelling nodig. Wat een leuke site trouwens, zeldzaam zulke lieve en begripvolle mensen op een forum.

Deel Deze Pagina