weet niet meer wat ik moet denken!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela24, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Na een dag of 10 na het innestellen kun je testen, dus dan was je veel te vroeg.
    Als je op de 29e je innesteldag had dan zou je rond 8 mei kunnen testen.

Liefs Nies

2. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    heb straks mijn oude vk gebeld en zij had het ook over een innesteling dus latn we het hopen!!!

3. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik moet het twee weken afwachten zei ze en als er dan nog geen bloed te zien is testen. Dit worden twee lange weken!!! IK hoop maar dat de :evil: :evil: :evil: wegblijven!!

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    succes met wachten

5. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Oei dat is zijn moeilijke weken denk ik. Sterkte!

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Angela,

Heel veel succes met wachten!

Ik heb alleen een vraagje, hoe lang duurt het voordat je herstelt bent van een mk? Als ik soms berichten lees duurt het echt 2 maanden of langer, maar bij jou duurt het juist weer korter zo te lezen (laten we hopen dat je weer zwanger bent!!!)

7. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik denk dat dat bij iedereen verschillend is.
    Bij mij is gelukkig alles vanzelf eruit gekomen en hoefde ik niet gecurreteerd te worden. Ik had van tevoren al bloedingen gehad.
    Vrijdag heb ik het vruchtje verloren, maandag ben ik toen naar de gyn geweest en daarna heeft de bloeding nog een week geduurd( als een menstruatie).
    Ik heb toen ik mijn mk kreeg echt een paar dagen helemaal over de zeik thuis gezeten en dacht dat ik er nooit overheen zou komen maar ik ben toen zo gaan denken dat het er niet voor niks uitkomt.
    Iedereen reageert hier natuurlijk weer anders op denk ik en de duur van de bloedingen zal ook bij iedereen weer verschillend zijn.
    Heb jij ook een mk gehad dan????

Deel Deze Pagina