weet niet meer wat ik moet doen!

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolinos, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Tsja,het gezin staat niet voor niks onder toezicht van Bureau Jeugdzorg. Wat ik eruit opmaak (sorry daarvoor alvast) is dat jouw schoonzusje aardig instabiel is. Hoe is haar psychische achtergrond?

Ik zou me er maar niet teveel mee inlaten en het overlaten aan Bureau Jeugdzorg,straks krijg je helemaal overal de schuld van!

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    het gezin van mijn man heeft geen leuke jeugd gehad of in ieder geval een deel daarvan! Manlief en mijn schoonzusje zijn een aantal keren uit huis geplaatst geweest toen ze klein waren en hun ouders zijn gaan scheiden toen manlief 12 was (schoonzus is 2 jaar jonger). Zij zegt verkracht te zijn door haar vader (dus echt leuk is het niet geweest).

Hierdoor heeft zij ook niet echt een juist voorbeeld van hoe het moet en verschillende relaties gehad die ook niet allemaal goed zijn geweest...

over de schuld krijgen, dat krijgen we toch al! Mijn schoonzusje heeft al gezegd dat als de kinderen uit huis geplaatst worden dat onze schuld is want ze is zo'n goede moeder! (vind ze zelf dan, dat jeugdzorg dat anders ziet, dat ziet zij dan weer niet)
    Ook heeft ze zelf gisteren haar operatie in het ziekenhuis afgezegd en dit is uiteraard ook onze schuld!
    Maar goed daar trek ik me al niet veel meer van aan! Haar keuzes, dus haar schuld!

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Pff marjolinos,

Wat een moeilijke situatie lijkt mij het.
    Je staat zeker erg machteloos en voor je vriend lijkt het me helemaal moeilijk de fam is gewoon stuk.
    Heb je nog iets vernomen?

Heel veel sterkte meis een dikke diggie knuffel.....

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja toevallig heb ik mijn moeder net gesproken en zij was gebeld door de vader van de middelste (zijn een soort pleeg opa en oma voor hem). Gisteren heeft mijn schoonzusje gebeld naar de vader van de middelste en gezegd dat de middelste niet meer naar mijn ouders mag. Nu is de middelste daar helemaal van overstuur en is er afgesproken dat hij toch volgende week voor een paar dagen daar naartoe gaat. Nu wil de vader proberen om de voogdij te krijgen!
    Ben benieuwd waar het naartoe gaat!

Deel Deze Pagina