of ligt het aan mijn woonplaats? dacht dat het vandaag heerlijk weer zou worden. ok tis niet koud maar wel erg bewolkt en het waait hier ( brabant) niet bepaald strandweer wat we vandaag gepland hadden mn man blijft positief en zegt dat het nog wel openbreekt maar later als 12 uur hoeven we toch niet weg want dan wordt het te laat. moeten anderhalf uur rijden
Ja het zou openbreken vandaag. Onze dochter is met haar grootouders en nichtjes naar het strand. Als het goed is wordt het beter.
Hier ook bewolkt nog. Vanmorgen was er wel een waterig zonnetje. Ben benieuwd of het nog lekker weer wordt.
Was gister ook zo rond deze tijd maar ben toch met mijn zoontje naar scheveningen gegaan waar de zon volop scheen. Moest gewoon nog even openbreken. Maar als je anderhalf uur moet rijden zou ik er ook van balen. Ik sta binnen een halfuur op scheveningen strand met het ov.
Ik zat me ook al af te vragen waar de zon blijft. Hier, vlak onder Groningen, is het ook helemaal bewolkt. Het lijkt eerder dat het gaat regenen dan dat de zon nog gaat doorbreken. Ik ga toch ff duimen dat de zon snel gaat komen want de kinderen gaan straks wat leuks doen met hun vader. En met de zon erbij is toch net iets leuker.
Achter de wolken schijnt de zon. Hier is het ook helemaal bewolkt. En het ziet er dreigend uit. Maar ik keek net op KNMI en de zon gaat toch echt schijnen vandaag.
ja dan is het wat anders inderdaad. je pakt je tas en je bent weg. maar om nou anderhalf uur voor een bewolkte dag in de auto te gaan zitten. en ben ook nog es af en aan misselijk grrrr
Hier vlak aan de kust is het ook nog niet wat we verwacht hadden hoor... Bewolkt, frisjes en nog niet echt zomers... ( Middelburg )
dank je!we zijn superblij. alleen waarom hoort die gruwelijke misselijkheid erbij wie dat bedacht heeft!:x zei vanmorgen nog tegen mn man: jullie hebben echt alleen de lusten en wij de lasten. hun hoeven hem er alleen maar in te stoppen en wij zitten 9 maanden met allerlei kwalen en moet het ook nog es ter wereld brengen pffff
En mensen met een strakblauwe lucht, waar wonen jullie dan? Hier is het namelijk nog drama (Zaanstad, vlabij Amsterdam)..
Ah, dus het gaat van het zuiden-westen uit opklaren Dan zal het hier ook niet al te lang meer duren denk ik....