Ik heb eventueel nog wel een dressoir en een grote vakjeskast (beide ikea) te koop. Deze mogen voor een klein prijsje ook wel weg. (moeten dan wel opgehaald worden) Misschien ook handig om hier neer te zetten wat je nodig hebt, er zijn vast wel nog veel meer forummers die spullen voor je hebben.
In een paar uur tijd is de woning volledig ingericht! Meiden, echt applaus! Nu hopen dat de woning het helemaal is....
Haha, ja idd, zo snel heeft nog nooit iemand zijn uitzet bij elkaar gehad Mijn zus heeft trouwens ook nog vanalles te koop aangezien zij gaat samenwonen.. Dus roep maar wat je nog moet hebben... Ik hoop natuurlijk van harte dat je heeeel snel een woning krijgt!
Ik heb (gratis) 2 rode relaxstoelen met bankje (alles van Ikea). Ook heb ik nog wel een tv voor je, ook gratis. Je moet het alleen zelf op komen halen....
Als ik jou was zou ik iets meer aandringen bij meeuws. Ok, de huur is vrij hoog omdat het particulier is, maar je hebt geen borg. Enkel 200 euro bemiddelingskosten wat je achteraf dus niet terug krijgt. Als je echt goed aandringt dan kom je er wel hoor. Hier in de straat (in tilburg, via meeus) staan nog genoeg lege huizen haha. Echter moet dan wel het inkomen hoog genoeg zijn. Probeer echt aan te dringen, want anders heb ik hier in nederland geen poot om op te staan!
Meiden, wat zijn jullie toch geweldige lieverds! Ik hoop dat TS hiermee geholpen is! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs, Josien
Ben wel benieuwd hoe het is gegaan? Was net het hele verhaal aan het lezen... wat een k*tzooi zeg! Ik hoop dat jullie het huisje krijgen!!!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Ik hoop natuurlijk dat ze nu kan vieren dat ze een huisje hebben, en dat ze daarom niet online is.
Jee zeg valt niet mee je verhaal, is er geen opvang mogelijkheid bij jullie in de buurt ? Ik heb er ook es noodgedwongen moeten wonen en dan heb je recht op urgentie die mensen helpen je daar ook verder mee. Succes in ieder geval !
vesteda.com - Woningaanbod Schoolstraat/Schouwburgring Tilburg - Centrum nabij stadscentrum goed bereikbaar verschillende woningtypen Nu te huur adres type m² slpk huur servicekosten Schoolstraat 295 B3 78 2 € 648 € 50 Een ruim appartement met woonkamer met balkon, een half open keuken, inpandige berging en een badkamer met ligbad en separate douche.
Mansion Services Per direct huren overal in Nederland Per direct beschikbaar: Koestraat 43, Tilburg eengezinswoning € 695 per maand Keldermansstraat 43, Tilburg appartement € 610 per maand Hieronymusstraat 9, Tilburg eengezinswoning, € 625 per maand Kardinaal van Enckevoirtstraat, Tilburg eengezinswoning € 705 per maand Valkenierstraat, Tilburg appartement, € 675 per maand Jozef Israelsstraat, Tilburg appartement € 624 per maand Kasteeldreef, Tilburg appartement € 600 per maand
hey meiden, allemaal hardstikke bedankt vooir jullie steun, dat huis van gisteren was 3 keer niks.. bleek een zolderkamer van iemand te zijn, je moest door hun slAAPKA MER OM NAAR ONZE "VERDIEPING" TE GAAN.. OOK WAS HET VRIJ APART VOLK... HIJ WILDE OOK NIET WERKEN MET CONTRACT, OMDAT HIJ DAAR AL ZOVEEL PROBLEMEN MEE HAD GEHAD DAT VORIGE HUURDERS MET ADVOCATEN KWAMEN.. NOU DAN WIL IK OOK LIEVER NIET VAN HEM HUREN!! DUS GA ZO MAAR WEER VERDER ZOEKEN.. ZODRA IK MEER WEET LAAT IK JULLIE WEER WAT HOREN, EN ZEKER DE MEIDEN MET LEUKE MARKTPLAATSDINGEN KUNNEN NOG WEL EEN PBTJE ONTVANGEN BINNENKORT!!
En terecht, dat je daar niet wil zitten. Succes met verder zoeken. Enneuh, probeer inderdaad meerdere huizen tegelijk. Sowieso alle opties die hierboven gegeven zijn. Gewoon lekker allemaal. En geef vooral aan dat je met een baby in een caravan zit! Bij particulieren werken ze meestal niet meer wachtlijsten.
Aaah wat balen zeg Had het je zo gegund moest meerdere malen aan je denken en hoopte zo dat je iets gevonden had. Hoop echt dat je heeeeel snel iets gaat vinden!!! (ps het bed hoe ik nog wel even "vast" voordat ik hem op het grote mp ga zetten, maar ben wel op vak. tussen woensdag en 10juli)