benieuwd naar jullie ervaring..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door imke, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Hallo!

Ik weet dat het 'normaal' is maar wil toch even van jullie weten hoe jullie dit ervaren hebben...

Sinds twee dagen merk ik echt veranderingen in de bewegingen van de baby. Ik voel geen plopjes meer zoals de voorgaande weken maar het lijkt meer op duwen/ schuiven langs mijn buik. Het echte schoppen heb ik niet meer gevoeld maar voel het nu wel veel harder...
    Hadden jullie dit ook rond deze periode?

Groetjes

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jahoor, ik had dat ook vanaf die periode. Je baby wordt nu zo groot dat het niet echt de ruimte meer heeft om echt te schoppen of te stompen. Het zullen vanaf nu als 'schuivende' bewegingen aanvoelen.

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb het ook. Eerst waren het alleen maar harde schoppen en nu is het meer schuiven/bewegen. Ik voel haar wel sterker en duidelijker dan voorheen maar minder op een dag omdat ze natuurlijk minder ruimte heeft.

ALs ik mijn buik op mijn hand leg dan voel ik echt haar voetjes en soms heb ik het gevoel dat ik het bijna kan pakken. Maar ze beweegt vandaag wel heel erg veel :D en haar hoofdje duwt wel lekker tegen mijn blaas. Ik ben vannacht 5 keer wezen plassen :(

Deel Deze Pagina