Weet niet of ik zwanger ben??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammy, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammy

sammy Lid

1 jun 2011
    5
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik heb zo nu en dan even rond gekeken hier als gast.
    Ikzelf zit nu met een probleempje.
    Mijn 1ste dag ongi was op 14 mei en dan is ook dan direct voor het eerst zonder de pil.
    Nu heb ik 28 mei geklust zoals jullie dat zeggen en voel nu sinds 30 mei al 3 dagen tot vandaag raar gevoel in mn onderbuik. Heb ook steken in mijn rechter lies net erboven maar ook gewoon iets van idee ofzo dat je moet plassen wat niet zo is. Voel mn onderbuik de hele tijd.
    Ciclus weet ik dus nog niet. Met de pil moest ik dan officieel weer op 11 juni ongi worden.
    Is dit nu het gevoel van pil die er niet meer is of is het meteen raak nu?
    Wat zijn jullie ervaringen hierin?

2. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Dat kan ook ontpillen zijn...
    Er zit denk ik niet veel anders op dan af en toe testen en verder af te wachten.

3. sammy

sammy Lid

1 jun 2011
    5
    0
    0
    Daar hou ik ook rekening mee, zou wel jammer zijn.
    Zoiets heb ik nog nooit gevoeld.
    Testen doe ik zowieso alleen even kijken wanneer dat nou moet.
    als ik rondkijk op inetrnet lees ik vaan van begin van een zwangerschap deze klachten.
    Maar we wachten dan wel af

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan ook gewoon je eisprong zijn...
    Tja, je gaat het pas weten als je kunt testen.... :)

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    het kan je ei sprong zijn. maar het kan nog niet iets zijn van een eventuele zwangerschap dat zou je nog niet voelen. het eitje zou nog niet eens ingenesteld zijn.
    ook ben je aan het ontpillen en dan kan je echt denken dat je zwanger bent maar dat is dan niet zo. het heeft vaak dezelfde symptomen.
    meid je kan nu dus nog niet zeggen dat het van een zwangerschap is want er zit nog niks. als je 28 mei een ei sprong hebt gehad dan nesteld het zich op zijn vroegst in op 3 juni!

liefs

6. sammy

sammy Lid

1 jun 2011
    5
    0
    0
    Bedankt voor jullie snelle reacties!
    Ga er maar vanuit dat het ontpillen is dan
    Als ik mijn cyclus weet kan ik gerichter aan de gang:D
    Ga toch voor de zekerheid een test doen. Mijn moeder en zus waren ook direct zwanger in hun ontpillen maand

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Het zou natuurlijk wel heel gaaf zijn he?
    Tis jammer dat het niet gezegd is dat jij ook zo snel zwanger raakt, maar het kan natuurlijk wel. Ik duim voor je!
    11 juni even een testje doen ;)

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou ik heb deze keer vanaf de eisprong echt elke dag last van mijn buik (zeurderig, mentruatieachtig gevoel zeg maar) heb ik normaal niet, en had bij mijn vorige zwangerschappen wel snel symptomen (ook dat gevoel), maar niet zó snel...dus ben ook wel benieuwd of ik deze keer al gelijk zwanger ben? Heb trouwens al 2 keer een zw.schap van de 1ste ronde gehad, dus het is mogelijk...

Nou succes!! ben heel benieuwd voor je!

9. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
  10. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    het kan van alles zijn. je kan alleen maar afwachten.. balen he! ik voelde ook van alles. ( ben ook pas gestopt met de pil) en dacht dit heb ik nog nooit gevoeld, miss ben ik wel zwanger! dat kan maar het hoeft niet! ik ben ongesteld geworden. ( ook wel fijn want nu weet ik een btje mn cyclus en kan ik gerichter gaan klussen;) )

11. sammy

sammy Lid

1 jun 2011
    5
    0
    0
    Ja dat is natuurlijk ook zo.

12. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

hey,

ik wil ook even reageren, omdat ik eigenlijk precies met hetzelfde zit. Ik heb 1 april een miskraam gekregen van een volledig onverwachte zwangerschap. Met condoom gevreeën en niets doorgehad van het feit dat die dus waarschijnlijk gescheurd is o.i.d. Voor mij en mijn partner nog steeds een volstrekt raadsel. Evengoed ontdekte ik pas een zwangerschap nadat menstruatie uitbleef. Behalve de gangbare menstruatieklachten als rommel in de buik de week voor mijn menstruatie en gespannen borsten voelde ik niets.
    Ik bleek zwanger,. Een paar weken lang werd het gevoel wat erger: het was nog het meest te vergelijken met het gevoel dat ik had toen ik lang geleden de koperspiraal had laten zetten: beetje steekachtige pijnen in de onderbuik, die minder 'warm' en 'rond' voelden als de menstruatieklachten. Ze waren wat venijniger. Meer zoals je kunt hebben met een blaasontsteking. Lang konden we niet van de zwangerschap "genieten" (we hadden er nog niet echt voor gekozen maar stonden er ook niet negatief tegenover), want deze zwangerschap werd een miskraam.

Ik werd 15 mei voor het eerst weer ongesteld na deze MK, dat schijnt normaal te zijn. Nu vrijen we zonder condoom en sinds een dikke week heb ik weer diezelfde steek-achtige pijnen in mijn onderbuik. Gepaard gaand met lucht in de darmen. Verder voel ik niks, maar volgens de berekening zou de evt innesteling as op z'n vroegst morgen kunnen plaatsvinden.

Wat ik in een lang verhaal wil zeggen is dat je zoveel kunt voelen, en zo weinig tegelijk! Soms weet ik ook gewoonweg niet of ik mijn darmen, mijn blaas of mijn baarmoeder voel. Wat ik wel heb is een constant trekkerig gevoel in mijn onderbuik dat ik eigenlijk niet ken. Nu ja, afwachten maar. Laat je n ieder geval niet gek maken door het idee dat je direct wat zou moeten voelen: toen ik bij mijn vorige zwangerschap bij de huisarts zat en zei: 'Maar ik voel me niet eens raar, of gek of anders! Ik lust alles nog, ben niet misselijk, voel me gewoon gewoon', toen legde hij uit dat dat bij heel veel vrouwen zo is.

We wachten af en ik duim voor je (en voor mij).

W.

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

waarom zo moeilijk... doe en test dan weet je t... is is negatief dan ben ej aan t ontpillen.
    Zo simpel is het.

14. sammy

sammy Lid

1 jun 2011
    5
    0
    0
    Ik had gisteravond ineens glazige afscheiding. Leek op kauwgum om het zo maar eventjes te zeggen
    Of pudding ofzo

Wat houdt dat in?

Deel Deze Pagina