Een foto met 2 testen. 1tje van vorige maand die duidelijk negatief is en 1tje van vanmorgen. De linkse is vorige maand en de rechtse is van vanmorgen
Deze keer geen ovu testen gedaan. Vorige keer cyclus van 25, 25 en 28 en zit vandaag op dag 25. Wel wat kleine dingetjes. Moe en soms wat misselijk, maar vooral geen migraine aanval en die heb ik normaal elke maand voor de menstruatie. Ik weet dat ik nog steeds moet wachten. Want is nog tuurstreepje, spannend
Ik zie zeker verschil, tweede heeft een streepje! Hopelijk loopt ie nog op, maar alvast gefeliciteerd!
Linkse test is van gisteren met ochtendurine? en rechtse van vandaag? Hcg verdubbelt om de 48-72u, dus ik zou zeker nog hoopvol zijn. Best morgenochtend opnieuw testen en dan vgl met die van gisteren
Die met 2 is van zondag en van vannacht. Heb vanochtend nog een testje gedaan ( schaam ). En heb evt. nog foto met 4 testen en bij daglicht genomen. Die lijkt wat hoopvoller.
Morgen nog eens testen, dan zou 'ie opgelopen moeten zijn, dat hoeft vandaag nml niet perse het geval te zijn. Heb ik ook gehad dat de testen van 12 en 13 hetzelfde (althans; niet opgelopen) leken, maar de test van 14 dpo was wel degelijk weer opgelopen.