Even in het kort mijn verhaal. Al 3,5 jaar een actieve kinderwens. Helaas nooit gelukt. Na het eerste jaar naar de huisarts gegaan maar deze wilde me (wat overigens begrijpelijk is) niet helpen ivm overgewicht. Dus hoppa even ertegen aan en 50 kilo kwijt. Ben nu iets langer als een jaar stabiel in gewicht maar nog steeds geen cyclus. Vorige maand dan eindelijk de afspraken bij de gyn gehad en zoals ik zelf al vermoedde PCOS vastgesteld. We besloten om pas in de zomervakantie het te gaan proberen met hulp en nu nog even kijken of de natuur nog wonders voor ons over had.. 18 januari ben ik ongesteld geworden en daarom heb ik vanochtend toch maar even snel een testje gewaagd. (Ook hier last van de bekende testverslaving. Na 3 minuten nog geen streep te bekennen en bijna te laat voor mijn werk maar snel de prullenbak ingedonderd.. En gegaan.. Je raad het al, kom ik net thuis en wil ik wat weggooien sta ik vol verbazing naar een "positieve" test te kijken... Nu het dillema.. Is hij positief of is dit een indroger... Verder helaas ook geen klachten waarvan ik zou denken nou.. Misschien is het toch echt positief. Graag jullie mening/ eventueel ervaring of actiontesten bij jullie positief indrogen? Volgens mij heb ik de foto toegevoegd.
Holy mowly dit is een twijfel geval maar ik denk dat het raak is! Ik duim voor mooi oplopende testen.
Wil niet negatief overkomen,maar ik heb dit ook gehad en bleek een indroger. Ik zou een nieuwe test doen
Tis een pennestreep en hoogstwaarschijnlijk (ver) buiten afleestijd ontstaan. Ik zou deze als negatief zien en morgen opnieuw testen en binnen 10 minuten beoordelen.
Met zo'n duidelijke test zou je ook smiddags positief moeten testen (zeker met k2v5) dus ik zou nog een test doen. Het 2e streepje lijkt roze, dus dat zou geen indroger moeten zijn, maar aangezien hij buiten de afleestijd is ontstaan zou ik er miet van uit durven gan dat hij Positief is. Ben benieuwd!
Ik sluit me ook aan bij bovenstaande dames! Als je echt zekerheid wilt hebben; morgen opnieuw testen. Zal voor je duimen!!
Ik vind de streep best duidelijk, misschien te duidelijk voor een indroger !! Dus ik neig naar positief, maar ik zou als ik jou was vandaag of morgen nog even opnieuw testen.
voor nu negatief omdat die buiten afleestijd pas is waargenomen. Maar zou het wel een bijzondere indroger vinden. Het lijkt namelijk alsof er eigenlijk een feller penstreepje is en daarnaast een lichter deel zodat het lijntje wel evenbreed is, maar niet zo donker is opgedroogd als het penstreepje. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel zulke strepen die positief waren. Ben benieuwd naar de nieuwe test
Bedankt dames wat een snelle reacties! Ik ben bang dat onder andere ongeduldig26 gelijk hebben. Ik was nog snel even naar de Kruidvat gecrost, 10 min geleden getest en is negatief. Ik had nog nooit een indroger gehad met de action testen en deze al zeker 50 van versleten schat ik zo. Vandaar dat ik zo twijfelde. In iedergeval bedankt voor alle reacties!
Jeetje, ik zou zweren dat dit geen indroger kan zijn. Hoop voor je dat je wellicht alsnog positief test!
Heey meid gezien je pcos zou ik een ovulatietest doen. Bij mij reageerde de action test zo op een ovulatie. Succes!
Ben zelf vrij nuchter ingesteld. Je kunt je namelijk ook afvragen waarom er een maximale afleestijd in de bijsluiter staat. En waarom je een test dus niet ver buiten afleestijd af mag lezen. Toch zou je nog even met ochtendurine kunnen testen voor de zekerheid en de test dan binnen de maximale afleestijd aflezen uiteraard.
Ik vind de test erg duidelijk voor een indroger, maar wil je ook geen valse hoop geven dus sluit me bij de rest aan; morgen weer testen als dat kan. Spannend meis en onwijs goed dat je je gewicht na zoveel afvallen nu stabiel kunt houden! Ps; lees net je update. Testen in de middag/avond als je hcg nog zo laag is kan makkelijk een negatieve test opleveren. Gewoon nog een keer met ochtendurinetesten.
Even een update, Bedankt nog voor de reacties. Poppy4 ik vond hem ook erg duidelijk, maar gisteravond werd ik ook nog eens ongesteld dus echt een indroger. Klein lichtpuntje, heb nu voor de tweede maand op rij een cyclus van 29 dagen.. Dus we gaan het maar weer proberen. Dit topic mag gesloten worden
Ik heb ook zo'n indroger gehad op de action test, lijkt een soort pennestreep. Er is 1 rand heel donker en hij wordt naarmate de streep breder wordt vager.