Weet niet precies wanneer ik moet testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door missblond02, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missblond02

22 nov 2013
    42
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn partner en ik zijn aan het proberen een kindje te krijgen / zwanger te raken, zitten nu in ronde 3. Ik heb een cyclus van 30 dagen. 27 oktober is de eerste dag van mn laatste menstruatie. Nu heb ik in deze ronde ovulatietesten gebruikt. Ik had op 14 november een positieve ovulatietest (bijlage) en 's avonds heb ik mn eisprong had. Ovulatiepijn is handig maar niet fijn.
    Bij een cyclus van 30 dagen is de bedoeling dat ik dinsdag 26 nov ongesteld zou moeten worden. Maar als je kijkt naar de eisprong en je telt daar 14 dagen bij op zit je alweer op 28 november met een cyclus van 32 dagen.

Het is een heel verhaal maar de vraag is eigenlijk....
    Weet iemand wanneer ik het beste kan testen op basis van bovenstaande informatie? En welke testen kun je het beste gebruiken? Heb de midstream en dipsticks van Zwanger&Kids liggen. Zijn deze goed?

Liefs,
    Missblond02

Bijgevoegde bestanden:

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zeg 24 november een testje, 10 dpo.. :) succes

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het gemiddelde is 14 dagen, maar het kan best dat bij jou de lf maar 12 dagen duurt, vooral wanneer je zeker bent dat je een cyclus van 30 dagen hebt, ik zou dus als nod in principe even 26 november aanhouden, met in je achterhoofd de 28 e.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

En idd kun je al proberen op de 24e te testen.... succes!

Deel Deze Pagina