Ik had gelukkig een hele vriendelijke bij de hap, die naar mijn pijn keek ipv de waardes! Ik had namelijk geen koorts. Niets in urine. Niets in bloed te vinden. Maar via een echo zagen ze het maar al te goed. En ik ben met spoed geopereerd gisteren. (Acute galblaas ontsteking) Ik zou dus gewoon de hap bellen idd een beetje aandikken. En laat je man vooral zich niet 'groot' houden (deed ik wel en daardoor nog een dag langer er mee gelopen)
Pijn bij het plassen en rugpijn kan heel goed op nierproblemen duiden (uitdroging, ontsteking) bellen dus en niet af laten schepen.
Kan hij niet uitgedroogd zijn? Nog een kwartier dan kun je de huisarts bellen, ik had het ook een beetje aangedikt en ook gewild dat er iemand naar keek..
Daarmee niet akkoord gaan, je weet zelf wel dat er iets meer is dan alleen een buikgriepje. Belachelijk zeg, als iemand al 9 kilo is afgevallen dan wil je toch dat er naar die persoon gekeken wordt! overigens mag je ook zeggen dat je naar een andere huisarts wilt voor een second opinion. dit wordt ook vergoed door je zorgverzekeraar. Mijn vriendin heeft een niertransplantatie gehad en de klachten komen deels overeen met haar klachten destijds. Nierfalen. Ik moet erbij zeggen dat ook zij jarenlang is weggestuurd met een paracetamol.. totdat het te laat was en ze een nieuwe nier nodig had. Gelukkig is zij er nog!
klinkt als behoorlijke uitdroging. bellen en niet af laten schepen en verwijzing ziekenhuis eisen. In mijn ogen hoort hij in een ziekenhuisbed aan het infuus
Soms zijn huisartsen zo stom qua dit soort dingen. Heb dit ook een keertje gehad bij mijn ex, hij was echt doodziek. 2x naar de huisarts gegaan en die zei steeds: ors drinken en gewoon uitzieken. Toen kwam mijn moeder een paar dagen langs en die zei: Dit is niet goed we gaan naar het ziekenhuis en wat bleek hij had salmonella. Dus niet laten afschepen door je huisarts en gewoon een onderzoek eisen.
Bedankt iedereen! Om 10 over 11 hebben we weer een afspraak bij de dokter....dus ben benieuwd en hopen dat ze er nu wel wat aan doen! Laat het straks weten. Goedemorgen all
We zijn weer geweest en we zijn weer doorgestuurd voor een bloedonderzoek en test van de ontlasting. In de urine werden wel 2 sporen van bloed en nog iets gevonden. Morgen weten ze daar de uitslag van en ook van het bloed. Ontlasting komt pas later. Hij kampt nog steeds met buikpijn aanvallen en misselijkheid aanvallen. De dokter kon niks acuuts vinden gelukkig. Groetjes
Zo niks acuuts.......die dokter heeft zeker een bril nodig dan. Het klinkt alsof hij niet weet wat hij ermee aan moet. Maar dan nog laat je iemand niet zo aan zijn lot over. Want zo komt het bij mij wel een beetje over. Hopelijk is hij wat doortastender straks bij de uitslagen. Veel sterkte voor je man!
Vind het een beetje apart dat je morgen pas de uitslag van het bloed krijgt. Alyssa moest vanmiddag bloedprikken (16.15) en we werden een uur later al door de kinderarts terug gebeld met de uitslagen. (Die allemaal goed waren) Toen ik een longontsteking had kreeg ik ook dezelfde dag de uitslag. Sporen van bloed in de urine is nooit goed. Hopen dat de uitslagen meevallen en dat hij snel weer opknapt. Blijf aan de bel trekken als je het niet vertrouwd. sterkte.
De dokter voelde aan zijn buik en voelde gewoon soepel aan zei ze. Zolang er geen bloed in zijn ontlasting zit en geen koorts heeft; zijn er geen acute dingen zei ze. Van dat bloedprikken zei ik inderdaad ook....maar ze bleef maar zeggen morgen is de uitslag binnen. Iemand enig idee Hoelaat zo een bloeduitslag binnen is? Gm all
Ik werk zelf bij een huisarts en meestal zijn de uitslagen dezelfde dag binnen hoor. Zeker als ze erbij zetten dat het spoed is.
Heftig zeg, zoveel afvallen in een paar dagen tijd.. Ik zou er echt achteraan gaan meid. Hopelijk knapt hij snel weer op. Maar ik krijg de kriebels bij het verhaal