Heeft je huisarts niet geleerd dat je niet altijd koorts hoeft te hebben? En anders gewoon hap bellen!
Sterkte! Klinkt als een ingewikkeld verhaal. Overigens merk ik regelmatig dat artsen er naast zitten of gewoon niet weten wat er is. Zo was mijn jongste in de lente ziek en hebben we drie verschillende artsen gezien met drie verschillende diagnoses, in een paar dagen tijd. Allemaal niet ernstig, maar toch. En na de zomer kwamen we terug met twee kinderen met uitslag. De plaatsvervangend huisarts zei 'eczeem' - beetje vetzalf smeren - en onze eigen huisarts zei krentenbaard. Ook alle twee relatief onschuldig, maar het tweede is wel ontzettend besmettelijk. Dit heeft mij wel aangetoond dat een arts er best naast kan zitten. Het is geen exacte wetenschap, helemaal niet als er geen tests worden gedaan. Wat dat betreft goed dat er een bloedonderzoek is gedaan. Ik hoop dat de uitslag meevalt, maar wel duidelijk is...
Ergens denk ikv an wel, ze is de 18e voor het laatst online geweest. maar gewon blijven afwachten, speculeren schieten we ook neit mee op. We hopen er maar het beste van
Hoe is hrt zie net je topic. Ik heb een collega gehad en heeft veel dingen wat jij beschrijft ook gehad na een vakantie Turkije. Ze had een parasiet bij zich. Een ssntal jaren is het goed gegaan daarna, uit onderzoek leek de parasiet weg. Maar is toch teruggekomen naar die paar jaar en is ze weer voor behandeld. De artsen wisten eerst ook niet wat ze had.
Ik ben een meelezen, ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Verhaal klinkt niet als een buikgriep en ik ben geen dokter. Pijn in de rug en bij plassen klinkt mij in de oren als problemen met of door de nieren...... Veel beterschap!
is het heel erg eerste hulp ga niet af zitten wachten , drop hem bij de eerste hulp en zeg maar we gaan niet weg zonder dat jullie hem hebben geholpen en puntttttttttttttt.. heeft mijn vader ook eens gedaan met mijn moeder want die werd maar weg gewinpeld door de huisarts en wat bleek bloed vergiftiging ze had het waarschijnlijk niet nog een dag uit gehouden jullie hebben het volste recht op hulp dus stamp die voeten in de grond,, zijn geen goden die artsen ze weten ook niet alles ben benieuwd hoe het af is gelopen
Jammer dat je niet de moeite neemt om nog te reageren Spiegeltje. Vanavond ben je nog online geweest namelijk..
Altijd zo jammer als mensen een topic openen, iedereen reageert en leeft mee en dan niet reageren hoe het afgelopen is. Hoop dat alles goed gaat. Zag ook dat ze nog wel online is geweest