Als het nog eens droog word deze zomer :x, zou ik graag een keer naar dierenpark de paay in beesd willen gaan kijken. Ik vraag me alleen af of dit een leuk park is voor een kindje van nog geen 2 jaar oud. Wie kan mij vertellen of het de moeite waard is om er heen te gaan.
houdt er wel rekening mee dat het echt niet groot is, maar denk voor een kindje van 2 wel leuk je komt vlakbij de dieren.
Is er een dierenpark in Beesd? Ik lees mee, dat is erg in de buurt. Heb er alleen zelf nog nooit van gehoord.
Ze hebben zelfs een website: www.depaay.nl Heb daar al regelmatig op gekeken. Maar vandaar uit kan ik niet echt opmaken of het leuk is.
ik ben er een paar keer geweest, het is/ was een opvangcentrum voor douane dieren geloof ik weet niet of dat nu nog zo is, het is op zich wel leuk je kon er toendertijd echt tussen de kangaroos door lopen en ook hele gave volgels je komt er echt vlakbij denk dat het wel leuk is ja voor kleintjes (je moet het denk ik een beetje met een kinderboerderij vergelijken )
Vind de toegang wel aan de prijs, 5 euro per persoon....dan is een kinderboerderij goedkoper . Ach, wie weet, als we een keer niets te doen hebben en het is mooi weer.
Dat is ook de reden dat ik hier vraag of het de moeite waard is om erheen te gaan. Hier in sliedrecht hebben we namelijk ook 2 leuke kleine gratis kinderboerderijen en in gorinchem zit ook een mooie gratis kinderboerderij. Dus voor een soort kinderboerderijachtig iets kan ik het dichterbij bij huis vinden en goedkoper.