Beste allemaal, Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. Ik heb vorige week maandag onveilige seks met hem gehad. Ben de 4 dagen voor de gemeenschap begonnen met de pil (na ongeveer 2 maanden gestopt te zijn) Maar ben dag 2 vergeten. Heb deze alsnog ingenomen. Ik was weer begonnen met de pil omdat ik ongesteld was geworden en ik hier vanaf wilde. Dit was pas over op de dag voordat we gemeenschap hebben gehad. nu heb ik met hem een gesprek gehad over onze kinderwens en we zijn erover uit dat we dit willen doorzetten. Dus ik heb de dagen na de seks geen pil meer genomen. Ik graag weten of er een eventuele kans is op zwangerschap. Omdat ik zo liep te klooien met die pil natuurlijk. We waren er namelijk nog niet echt over uit wat we nou wilden. Maar nu is het zeker! Ik ben heel onregelmatig ongesteld als ik de pil niet gebruik. Soms om de 2 weken en soms een tijdje niet. slik m overigens niet vast. Heb het een tijdje geslikt omdat ik wat dikker wilde worden maar ook met lange pauzes. Dus ik denk niet dat mijn lichaam nog moet "ontpillen" Ik hoop dat dit verhaal een beetje te begrijpen is haha. Alvast bedankt!
Denk dat het zo wie zo niet goed is voor je lichaam om zo te klooien met hormonen. Slik de pil of slik hem niet. Ja je kan zwanger zijn. Waarom zou dat niet kunnen? Na 4 dagen is de pil niet betrouwbaar. Als je niet ongesteld word kan je over een week of 2 a 3 wel een keer testen. Tot die tijd moet je gewoon geduld hebben helaas.