Gisteren te horen gekregen dat het vruchtje niet meer is gegroeid de afgelopen 2 weken en het hartje klopt ook niet meer. Ben zo verdrietig. Dit is al de 6e keer dat het mis gaat. 1x bbz en 5x miskraam waarvan 3 al eindigde in de 5e week en al 2x in de 6e week. Word er zo moedeloos van. Reden kunnen ze niet vinden en gooien het op mijn leeftijd (42) en afnemende eicel kwaliteit. Heb het idee ook niet verder te komen in dit ziekenhuis en overweeg naar het buitenland te gaan. Ze zijn daar tenslotte veel verder. Ik weet dat als je ouder bent je kansen enorm afnemen, maar er is toch ook altijd nog een kans dat het goed gaat? Wie heeft er goede ervaringen in bijvoorbeeld Gent en is ook niet meer de jongste?
He bah, lieverd wil je veel sterkte wensen, 1 mk is al erg maar nu al voor de 6e keer dat hakt er behoorlijk in. Ik heb geen ervaring met onderzoeken in Belgie, maar ik lees hier wel positieve verhalen over. Jammer dat ze hier in Nederland verder geen onderzoek willen doen en het gewoon op je leeftijd gooien. Sterkte ermee meis Dikke knuff
Ja utrogestan heb ik bij mijn IVF poging gebruikt. Deze is mislukt. Dit keer was ik spontaan zwanger geworden.
Ik ben dan nu 34 jaar, dus over de leeftijd kan ik niets zeggen, maar ook ik had 6 missed abortions. In ned konden ze niets vinden waarom ik ze had (tussen de 11-17 weken ging het mis) en zeiden ze dat ik pure pech had. Ben overgestapt naar Gent en daar zijn ze verder gegaan. Ik blijk Hashimoto te hebben, autoimmuunziekte, en mijn tpo (antistoffen) boven de 2500 zaten terwijl die onder de 60 moeten zijn...... Aan de euthyrox (voor de schildklier) en ik zat opeens op 4 en zie onderschrift!! Ik zou zeker voor Gent gaan!!
Wat naar zeg! Heel veel sterkte. Wij zijn gister in Gent geweest. Ook bij ons gaat het steeds fout rond de 6e week. Je kunt er zelf heen bellen om een afspraak te maken, ik raad je aan ook direct de vervolgafspraak te maken want de wachtlijst is enorm! Ik had gelukkig al een 2e afspraak staan maar anders hadden we pas in oktober terug kunnen komen (nu in juli). Mijn gyn in NL werkt gelukkig heel goed mee, ze wilden graag dat ik in NL nog 1 onderzoek laat doen en dat was geen probleem hier.